Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

De nieuwe map (Caspian Border) is inderdaad geweldig: jets, helikopters, tanks en andere voertuigen. Deze map geeft me echt een veel beter gevoel bij het spel dan de (toch ietwat saaie) Operation Metro.

Voor diegenen die het nog niet weten: sinds vandaag is Caspian Border (een supergrote conquest-map met alle soorten voertuigen) ook speelbaar voor iedereen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

De nieuwe map (Caspian Border) is inderdaad geweldig: jets, helikopters, tanks en andere voertuigen. Deze map geeft me echt een veel beter gevoel bij het spel dan de (toch ietwat saaie) Operation Metro.

Voor diegenen die het nog niet weten: sinds vandaag is Caspian Border (een supergrote conquest-map met alle soorten voertuigen) ook speelbaar voor iedereen. ;)

danku :tu: , daar wachtte ik op... dan gaan we dan maar vandaag ( / morgen ) battlefield 3 weer spelen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe map (Caspian Border) is inderdaad geweldig: jets, helikopters, tanks en andere voertuigen. Deze map geeft me echt een veel beter gevoel bij het spel dan de (toch ietwat saaie) Operation Metro.

Voor diegenen die het nog niet weten: sinds vandaag is Caspian Border (een supergrote conquest-map met alle soorten voertuigen) ook speelbaar voor iedereen. ;)

Hmja.. een paar lui waar ik mee game zijn er nog niet zo euforisch over. Volgens hun is het meer een BFBC Conquest map dan een goede opvolger van Battlefield 2. Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, eigenlijk. Ben benieuwd hoe Wake Island en Karkand eruit komen te zien.

Oh, en er is ook nog wat extra gameplay footage vrijgegeven. Operation Firestorm en Grand Bazaar als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat dus ook op de consoles het geval? Of alleen op de PC versie van de Bèta?

Na wat opzoekwerk ben ik tot het besluit gekomen dat het enkel voor de PC versie is, aangezien het niet in de client file van de PS3- en Xbox 360 Bèta zit.

Hmja.. een paar lui waar ik mee game zijn er nog niet zo euforisch over. Volgens hun is het meer een BFBC Conquest map dan een goede opvolger van Battlefield 2. Ik weet ook niet wat ik er van moet vinden, eigenlijk.

Ik heb nooit BF2 gespeeld, ben pas begonnen bij BFBC2, dus daar kan ik niet echt iets op zeggen. Maar ik vind jets en helikopters gewoon awesome. :D

Link to comment
Delen op andere websites

O ja, en het feit dat je zelf je registery moet aanpassen omdat het spel anders niet opstart... :N

Bèta. Al heb ik ook wel zoiets van "je had dit soort dingen toch kunnen testen/verwachten?"

Jij vindt het dus normaal dat ze een beta uitbrengen van een spel waarbij je zelf eerst het spel moet maken voor je het kan opstarten? Betas zijn goed voor in-game glitches en bugs en die vergeef ik hen dan ook, maar wat is 't nut van een beta als je 'm al niet kan opstarten zonder dat je je register moet gaan tweaken.

Overigens: ik vind het systeem om servers te kiezen via Battlelog zeer goed, MAAR WAAROM STOPPEN ZE DAT IN JE BROWSER en niet gewoon in het spel dat je start via Origin en dan via een menu kan bereiken. Waarom? Ik snap 't niet hoor. Stats bekijken in je browser is goed en leuk en fancy, maar waarom moet je in godsnaam via je Browser 't spel starten. En dan heb je daar ook nog 'ns chat in verwerkt, terwijl Origin al verplicht is.

Werkt hij wel als je het register aanpast? Bij mij vind hij het game dan niet meer :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...