Shotyoudie Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Op het Battlelog forum hebben een shitload aan mensen last van dit soort problemen... Inderdaad. Maar volgens mij zijn ze er wel mee bezig. Krijg nu steeds rare meldingen zoals niet ingelogd of geen internet verbinding. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ik hoop dat het snel opgelost is, daarnet had ik ook een melding dat ik geen verbinding meer met de server had..het is nu terug aan het laden Zou de oorzaak kunnen zijn omdat er teveel mensen op dit moment hun code activeren ? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Goh, vinden jullie het gek al connecten 10tallen miljoenen mensen tegelijk naar de servers? Reageren
StijnGTA Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 mjah, maar ik heb op battlelog in een topic erover gelezen dat iemand het in technicial support chat aan iemand had gevraagd en ze zeiden dat het bekend was en ze er mee bezig zijn Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Officieel topic: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489421525574/ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Officieel topic: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489421525574/ Meh dat deel lukte tenminste nog. Nu moet de game nog kunnen starten.... Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Officieel topic: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489421525574/ Meh dat deel lukte tenminste nog. Nu moet de game nog kunnen starten.... 1) Goto the folder where Origin installed BF3 (C:\Program Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3™) (thats where mine was installed) 2) Rename the Battlefield 3™ folder to Battlefield 3 - (removing ™) 3)Start regedit , browse to the following key : HKEY LOCAL MACHINE\SOFTWARE\WoW6432Node\EA Games Change the GDFBinary & InstallDir paths to C:\Program Files (x86)\Battlefield 3\ Battlefield 3 - again removing ™ Al geprobeerd ? Reageren
Cylas Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 het is wehkamp helaas niet gelukt battlefield 3 vandaag bij mij te bezorgen hoop dat ik m morgen wel heb.. meer mensen die m niet hebben? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ja, ook al geprobeert. Zo een beetje elke fix geprobeerd die in dat topic daar staat maar niets helpt. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ze zijn het aan het fixen http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/news/ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Nu nog een topic van EA dat BF3.exe gefixt word en ik ben weer blij. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Godverdomme EA man, met je puin origin en shit. Product verzilveren, krijg je te lezen dat het weer eens niet kan. Na 100 jaar een dvd speler werkend in mijn PC, duw de cd erin blijkt dat activeren ook niet eens kan. Wtf, betaal ik hiervoor nou 45 euro voor iets wat niet werkt omdat een gratis dienst fucking weigert? Reageren
kelwin Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Godverdomme EA man, met je puin origin en shit. Product verzilveren, krijg je te lezen dat het weer eens niet kan. Na 100 jaar een dvd speler werkend in mijn PC, duw de cd erin blijkt dat activeren ook niet eens kan. Wtf, betaal ik hiervoor nou 45 euro voor iets wat niet werkt omdat een gratis dienst fucking weigert? Blijven proberen, IEDERE dikke,levenloze,amerikaanse nerd zit nu (uiteraard) achter zijn pc, spel,servers etc. worden over belast mischien? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Blijven proberen, IEDERE dikke,levenloze,amerikaanse nerd zit nu (uiteraard) achter zijn pc, spel,servers etc. worden over belast mischien? Het is niet de schuld van de dikke, levenloze, Amerikaanse nerds, maar het is de schuld van EA. Maar ik heb hem weten te activeren na 20 minuten nonstop te laten activeren en hij is hem nu aan het installeren. Reageren
commando Geplaatst: 28 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 net singleplayer gespeeld; ziet er mooi uit, maar wel erg scripted ( als ik wel zoveel scripted events wil , kijk ik wel een film ) en weinig vrijheid... zo / morgen maar ff kijken of de multiplayer wat is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.