Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Op de E3 is bekend gemaakt dat Battlefield 3 op 27 oktober komt. Heb nog geen goede kwaliteit video kunnen vinden van de gameplay die is getoont op de E3. Helaas..

Edit: heb wel de multiplayer trailer

Edit 3: de trailer is nu in HD

:dans:

Hij is helaas niet in HD maar wel het kijken waard. Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit.

Edit 2:

twee screenshots van Battlefield 3 van de presentatie van EA

bf3_tank_sp.jpg.jpg?slideshow=true

bf3_paris_mp.jpg.jpg?slideshow=true

Edit 4: nog twee nieuwe trailers

Geweldig dat je in de multiplayer gewoon idioot grote gebouwen kapot kan schieten. De manier waarop ze instorten ziet er alweer beter uit als in Battlefield Bad company 2. Als de mensen daar ook werkelijk in kunnen zitten zou het helemaal fantastisch zijn.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit.

xbox360, ps3, pc :dans:

Dat bedoelde ik niet. Ik weet dat die op de Xbox360, PlayStation 3 en PC komt alleen ik bedoelde of die gameplay van de PC af komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of dat dit spel een leeftijdsgrens heeft? Bij BFBC2 moest je namelijk 18 zijn om het spel online te kunnen spelen. Weet iemand of dat dit ook in BF3 zit? :)

Kan ik me niet herinneren? Ik kwam er makkelijk doorheen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me nu al een geweldig spel. :D Graphics zijn ongeloofelijk (trouwens altijd op trailers :puh: ) en vooral het idee dat campers geen kans meer maken vind ik ook geweldig. Nu hoop ik alleen dat er ook vliegtuigen in MP zitten en in singleplayer. Deze ga ik zeker kopen voor de Ps3 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...