Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Op de E3 is bekend gemaakt dat Battlefield 3 op 27 oktober komt. Heb nog geen goede kwaliteit video kunnen vinden van de gameplay die is getoont op de E3. Helaas.. Edit: heb wel de multiplayer trailer Edit 3: de trailer is nu in HD Hij is helaas niet in HD maar wel het kijken waard. Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit. Edit 2: twee screenshots van Battlefield 3 van de presentatie van EA Edit 4: nog twee nieuwe trailers Geweldig dat je in de multiplayer gewoon idioot grote gebouwen kapot kan schieten. De manier waarop ze instorten ziet er alweer beter uit als in Battlefield Bad company 2. Als de mensen daar ook werkelijk in kunnen zitten zou het helemaal fantastisch zijn. Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit. xbox360, ps3, pc Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 We weten het allemaal het word een top game (maar had wel meer pagina's op dit topic verwacht ) Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Als ik die paginas zie, ziet het er zeer goed uit, maar ik ben bang dat het BF2 sfeertje niet meer terugkeert . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 juni 2011 Rapport Geplaatst: 10 juni 2011 Vraag me af of dit trouwens op de PC is of op de consoles want het ziet er erg goed uit. xbox360, ps3, pc Dat bedoelde ik niet. Ik weet dat die op de Xbox360, PlayStation 3 en PC komt alleen ik bedoelde of die gameplay van de PC af komt. Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Blijf screens doorposten, ik maak er een album van Reageren
PrioX Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Weet iemand of dat dit spel een leeftijdsgrens heeft? Bij BFBC2 moest je namelijk 18 zijn om het spel online te kunnen spelen. Weet iemand of dat dit ook in BF3 zit? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Inderdaad, er zullen een hoop minderjarig zijn of hebben doorgedrukt. Moet je BF2 hebben gespeeld om de storyline van dit spel te begrijpen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Die hoef je niet hebben gespeeld om de storyline te begrijpen! Reageren
paul007 Geplaatst: 16 juni 2011 Rapport Geplaatst: 16 juni 2011 Sterker nog, er zat niet eens een verhaallijn in Battlefield 2. Haha de oude tijd tegen bots Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2011 Weet iemand of dat dit spel een leeftijdsgrens heeft? Bij BFBC2 moest je namelijk 18 zijn om het spel online te kunnen spelen. Weet iemand of dat dit ook in BF3 zit? Kan ik me niet herinneren? Ik kwam er makkelijk doorheen Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 In september komt ook nog een Open beta, en dit spel word zoiezo wel beter dan Call of duty Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 juni 2011 Rapport Geplaatst: 21 juni 2011 Het lijkt me nu al een geweldig spel. Graphics zijn ongeloofelijk (trouwens altijd op trailers ) en vooral het idee dat campers geen kans meer maken vind ik ook geweldig. Nu hoop ik alleen dat er ook vliegtuigen in MP zitten en in singleplayer. Deze ga ik zeker kopen voor de Ps3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.