Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek zelf ook een mod. Weet iemand waar ik voor SA de Dodge Charger van the Dukes Of Hazzard kan vinden? Bij voorbaat dank ;)

Je zoekt de auto van 'Dukes Of Hazzard'? Ik weet wel waar je hem kan vinden, dat kan hier. Overigens raad ik je aan hem te installeren met de IMG Tool. Het kan met SAMI, maar aangezien het schijnt te zijn dat je kans hebt dat hij slechter wordt geïnstalleerd, raad ik je de IMG Tool aan. Je vindt hier een handleiding waarin wordt uitgelegd hoe je hem installeert met de IMG Tool. Als je verder nog vragen hebt met betrekking op de installatie, dan horen we ze wel.

Link to comment
Delen op andere websites

------Dodge Charger '69 sound mod----------

alles sound aufnahmen vom orginal!

ersetzt den sound u.a. vom clover

INSTALLATION

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zur installation wird das saat tool benötigt.

wem das readme von saat zu kompliziert ist:

dür dieses beispiel wird angenommen, dass....

-das sich spiel auf "D:\GTA San Andreas" befindet

-das saat tool direkt ohne unterordner in "D:\GTA San Andreas" ist

-der ordner c:\temp vorhanden ist

!!!!!!eine sicherungskopie von der datei GENRL in D:\GTA San Andreas\audio\SFX wird dringends empfohlen!!!!!!!!

die benötigte datei D:\GTA San Andreas\audio\SFX\GENRL muss extrahiert werden

die cmd console muss geöffnet werden (start->ausführen->cmd)

dann wenn GTA auf dem laufwer D ist

D:

eingeben, dann:

cd "D:\GTA San Andreas"

-Dann zum extrahiern eintippen:

saat_sfx -e audio\SFX\GENRL c:\temp\saat audio\CONFIG\BankLkup.dat

jetz befinden sich alle extrahierten dateien auf "C:\Temp\saat\GENRL"

dann die orginal dateien mit den aus der .rar ersetzen

-zum import der geänderten dateien folgendes eintippen:

saat_sfx -i audio\SFX\GENRL c:\temp\saat\GENRL\sfx_import.ini audio\CONFIG\BankLkup.dat

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jetzt sollte alles funktionieren.

Viel spass!

wer will, kann auch sounds von anderen autos mit meinen ersetzen

als auto empfehl ich den charger auf http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11940 von Dr. BrainM.

am besten den clover dadurch ersetzen

die verlinkung zu meinem mod ist erwünscht, bei verwendung meiner dateien fragt mich bitte ICQ: 269-665-849

kan hier iemand duits?

Link to comment
Delen op andere websites

------Dodge Charger '69 sound mod----------

alles sound aufnahmen vom orginal!

ersetzt den sound u.a. vom clover

INSTALLATION

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zur installation wird das saat tool benötigt.

wem das readme von saat zu kompliziert ist:

dür dieses beispiel wird angenommen, dass....

-das sich spiel auf "D:\GTA San Andreas" befindet

-das saat tool direkt ohne unterordner in "D:\GTA San Andreas" ist

-der ordner c:\temp vorhanden ist

!!!!!!eine sicherungskopie von der datei GENRL in D:\GTA San Andreas\audio\SFX wird dringends empfohlen!!!!!!!!

die benötigte datei D:\GTA San Andreas\audio\SFX\GENRL muss extrahiert werden

die cmd console muss geöffnet werden (start->ausführen->cmd)

dann wenn GTA auf dem laufwer D ist

D:

eingeben, dann:

cd "D:\GTA San Andreas"

-Dann zum extrahiern eintippen:

saat_sfx -e audio\SFX\GENRL c:\temp\saat audio\CONFIG\BankLkup.dat

jetz befinden sich alle extrahierten dateien auf "C:\Temp\saat\GENRL"

dann die orginal dateien mit den aus der .rar ersetzen

-zum import der geänderten dateien folgendes eintippen:

saat_sfx -i audio\SFX\GENRL c:\temp\saat\GENRL\sfx_import.ini audio\CONFIG\BankLkup.dat

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jetzt sollte alles funktionieren.

Viel spass!

wer will, kann auch sounds von anderen autos mit meinen ersetzen

als auto empfehl ich den charger auf http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11940 von Dr. BrainM.

am besten den clover dadurch ersetzen

die verlinkung zu meinem mod ist erwünscht, bei verwendung meiner dateien fragt mich bitte ICQ: 269-665-849

kan hier iemand duits?

Er is een videotut hoe je geluiden kan importeren en exporteren.

Hier is de videotut:

Link to comment
Delen op andere websites

------Dodge Charger '69 sound mod----------

alles sound aufnahmen vom orginal!

ersetzt den sound u.a. vom clover

INSTALLATION

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zur installation wird das saat tool benötigt.

wem das readme von saat zu kompliziert ist:

dür dieses beispiel wird angenommen, dass....

-das sich spiel auf "D:\GTA San Andreas" befindet

-das saat tool direkt ohne unterordner in "D:\GTA San Andreas" ist

-der ordner c:\temp vorhanden ist

!!!!!!eine sicherungskopie von der datei GENRL in D:\GTA San Andreas\audio\SFX wird dringends empfohlen!!!!!!!!

die benötigte datei D:\GTA San Andreas\audio\SFX\GENRL muss extrahiert werden

die cmd console muss geöffnet werden (start->ausführen->cmd)

dann wenn GTA auf dem laufwer D ist

D:

eingeben, dann:

cd "D:\GTA San Andreas"

-Dann zum extrahiern eintippen:

saat_sfx -e audio\SFX\GENRL c:\temp\saat audio\CONFIG\BankLkup.dat

jetz befinden sich alle extrahierten dateien auf "C:\Temp\saat\GENRL"

dann die orginal dateien mit den aus der .rar ersetzen

-zum import der geänderten dateien folgendes eintippen:

saat_sfx -i audio\SFX\GENRL c:\temp\saat\GENRL\sfx_import.ini audio\CONFIG\BankLkup.dat

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jetzt sollte alles funktionieren.

Viel spass!

wer will, kann auch sounds von anderen autos mit meinen ersetzen

als auto empfehl ich den charger auf http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11940 von Dr. BrainM.

am besten den clover dadurch ersetzen

die verlinkung zu meinem mod ist erwünscht, bei verwendung meiner dateien fragt mich bitte ICQ: 269-665-849

kan hier iemand duits?

Er is een videotut hoe je geluiden kan importeren en exporteren.

Hier is de videotut:

tnx maar das wat te moeilijk voor mij. maar toch bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek zelf ook een mod. Weet iemand waar ik voor SA de Dodge Charger van the Dukes Of Hazzard kan vinden? Bij voorbaat dank ;)

Je zoekt de auto van 'Dukes Of Hazzard'? Ik weet wel waar je hem kan vinden, dat kan hier. Overigens raad ik je aan hem te installeren met de IMG Tool. Het kan met SAMI, maar aangezien het schijnt te zijn dat je kans hebt dat hij slechter wordt geïnstalleerd, raad ik je de IMG Tool aan. Je vindt hier een handleiding waarin wordt uitgelegd hoe je hem installeert met de IMG Tool. Als je verder nog vragen hebt met betrekking op de installatie, dan horen we ze wel.

Hartstikke bedankt! Ik zal eens kijken of het lukt (btw hoe ik hem moet installen weet ik wel ik ben namelijk ff helemaal into modden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt! Ik zal eens kijken of het lukt (btw hoe ik hem moet installen weet ik wel ik ben namelijk ff helemaal into modden :puh:

Ik raad je sowieso die handleiding even aan die ik je gegeven had. Daar staat hoe je die '.txd' en '.dff' bestanden vervangt met je andere bestanden. Dan moet je ook nog iets in de 'handling.cfg' aanpassen. Deze kun je openen met kladblok. Zoek de 'Sandking' op, en vervang die gehele regel met deze: SANDKING 3000.0 5146.7 2.0 0.0 0.0 -0.3 70 0.95 0.80 0.52 4 280.0 45.0 5.0 R P 11.0 0.52 0 30.0 0.7 0.40 3.0 0.18 -0.18 0.5 0.4 0.37 0.50 95000 00112100 10B00002 1 1 25.

Open dan de 'vechiles.ide', dit kan ook met kladblok. Zoek #495 op, en vervang de huidige rgel met deze:

495, sandking, sandking, car, SANDKING, SANDKIN, BF_injection, ignore, 4, 0, 0, -1, 0.8, 0.8, -1.

Open dan de 'carcols.dat'. Ook dit kan me kladblok. Zet dan deze regel: 255,95,26 # 127 orange light, onder #126. Scrol dan nog even naar onderen, en zoek de 'Sandking' op, en vervang die regel met deze: sandking, 127,127.

Maak wel even back-up's van de bestanden die je gaat veranderen!

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt! Ik zal eens kijken of het lukt (btw hoe ik hem moet installen weet ik wel ik ben namelijk ff helemaal into modden :puh:

Ik raad je sowieso die handleiding even aan die ik je gegeven had. Daar staat hoe je die '.txd' en '.dff' bestanden vervangt met je andere bestanden. Dan moet je ook nog iets in de 'handling.cfg' aanpassen. Deze kun je openen met kladblok. Zoek de 'Sandking' op, en vervang die gehele regel met deze: SANDKING 3000.0 5146.7 2.0 0.0 0.0 -0.3 70 0.95 0.80 0.52 4 280.0 45.0 5.0 R P 11.0 0.52 0 30.0 0.7 0.40 3.0 0.18 -0.18 0.5 0.4 0.37 0.50 95000 00112100 10B00002 1 1 25.

Open dan de 'vechiles.ide', dit kan ook met kladblok. Zoek #495 op, en vervang de huidige rgel met deze:

495, sandking, sandking, car, SANDKING, SANDKIN, BF_injection, ignore, 4, 0, 0, -1, 0.8, 0.8, -1.

Open dan de 'carcols.dat'. Ook dit kan me kladblok. Zet dan deze regel: 255,95,26 # 127 orange light, onder #126. Scrol dan nog even naar onderen, en zoek de 'Sandking' op, en vervang die regel met deze: sandking, 127,127.

Maak wel even back-up's van de bestanden die je gaat veranderen!

Dank jewel, maar zoals ik al zei: Ik heb de afgelopen tijd best veel gemod, met name voertuigen, dus ik wist het al :puh: evengoed bedankt hoor! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ey, bij deze wil ik even vragen of iemand een speedometer/camhack kent die in SA-MP werkt, als iemand die kent alsjeblieft even hier posten. of liever nog naar mijn e-mail, >>> Door Bling: Emailadressen posten is op dit forum niet toegestaan. <<< sturen,

dankjewel;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel iets gevonden wat er op lijkt

op http://www.gta-worldmods.de hebben ze een DetailedRadarMod (Es ist verboten direkt auf unsere Files zu verlinken aber doch es ist her : http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...12f6d034a66962b )

ofterwijl dat het verboden is direct daar heen te linken maar toch hier

alleenig was er een simpeleren inplaats van alle txd files te vervangen.

Hoor wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...