Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik wil graag eleanor voor m'n gta sa weet iemand waar die te downloade is watkvind hem nie :duh:

rtz Ninoke :bier:

Ik heb hem wel voor je gevonden, je kan hem hier downloaden. De installatie ervan is meestal te vinden in de readme, anders kun je ons altijd vragen. Veel plezier met je nieuwe auto verder!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik zoek nu dus al die spray tags maar is er geen programma die al die spraytags laat zien op je mini map

want steeds te wissellen tussen spel en wikigta is erg irritant en je kan ze niet altijd precies vinden

>>> Door Wazuup: Merged met het ''ik zoek een mod!'' topic..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek nu dus al die spray tags maar is er geen programma die al die spraytags laat zien op je mini map

want steeds te wissellen tussen spel en wikigta is erg irritant en je kan ze niet altijd precies vinden

Misschien is deze tool handig.

>>KLIK<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek nu dus al die spray tags maar is er geen programma die al die spraytags laat zien op je mini map

want steeds te wissellen tussen spel en wikigta is erg irritant en je kan ze niet altijd precies vinden

Misschien is deze tool handig.

>>KLIK<<

Nee, dat progamma had ik ook voor hem in gedachten, maar die is niet geschikt. SAMA is er puur voor mensen die nog sprays, jumps en andere collectables missen. Via dat progamma kun je dan nog zien waar bijvoorbeeld die ene laatste zit, zonder overal weer bijlangs te gaan. Tevens moet je ook switchen tussen GTA en het progamma.

Overigens, 'robinho123', ik heb net nog even voor je gezocht, echter zonder resultaat. Ik betwijfel of deze mod er überhaupt er wel is, dus ik denk dat hij nog gemaakt moet worden. Misschien kun je de modders even lief aankijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo! Even een omgekeerde vraag :clown: .

Ik zoek een vervangbare auto (dus de auto waarmee ik de mod vervang) voor deze auto: Toyota Corolla GT-S De auto moet ongeveer dezelfde grootte zijn (lengte, als de hoogte wat verschilt is het niet erg, als het maar géén busje is), achterwiel aangedreven zijn, 2 deuren hebben, een beetje krachtig zijn (hij mag niet langzamer zijn dan een Blista Compact, want dan is hij niet rijdbaar), niet tunebaar tot heel weinig tunebaar (Alleen de Nitro, Hydraulics, kleur en velgen dus).

B.V.D. :)

Enje kunt mij beter PM'en als er vandaag geen reactie komt, dan ben ik het topic weer vergeten...

EDIT: Niet meer nodig..

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er een mod die de was straat laat werken?

zo ja, waar kan ik hem downloaden?

Alvast bedankt!

Heey Marioleo69. :cya:

Er bestaat inderdaad een mod die de was straat laat werken. Hier kan je de mod downloaden.

Veel plezier ermee! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: hallo,

kan iemand mij vertellen waar ik een mercedes sprinter kan vinden op een modding site ik zoek me blauw maar kan er geen 1 vinden

misschien zijn er wel meerdere naar op zoek geweest het liefst een sprinter met ramen,maar mag ook een dichte zijn als die andere er niet is,je kan me het ook mailen

groetjes dayna

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: hallo,

kan iemand mij vertellen waar ik een mercedes sprinter kan vinden op een modding site ik zoek me blauw maar kan er geen 1 vinden

misschien zijn er wel meerdere naar op zoek geweest het liefst een sprinter met ramen,maar mag ook een dichte zijn als die andere er niet is,je kan me het ook mailen

groetjes dayna

Allereerst voor welke gta is het??

ten tweede je kunt google gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: hallo,

kan iemand mij vertellen waar ik een mercedes sprinter kan vinden op een modding site ik zoek me blauw maar kan er geen 1 vinden

misschien zijn er wel meerdere naar op zoek geweest het liefst een sprinter met ramen,maar mag ook een dichte zijn als die andere er niet is,je kan me het ook mailen

groetjes dayna

Ik heb alleen een Mercedes Sprinter gezien bij een TC mod voor GTAIII, maar ik neem aan dat je er één voor GTA: San Andreas zoekt. Ik heb een tijdje gezocht voor je, maar ik ben er nog géén tegengekomen. Niet alle auto's die je wil zijn beschikbaar voor GTA, dus het kan best zijn deze er simpelweg niet is. Misschien een leuke, andere mercedes?

Ik zal in ieder geval nog even verder zoeken voor je, als ik iets heb dan hoor je dat nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarmee ik alle Auto's kan Tunen in de Wheel Arch Angel's in Ocean Flats

ik weet niet zeker of hij bestaat, of dat ik in de war ben met de mod waarbij je alle auto's kan tunen in de normale transfenders...

maar als iemand me misschien verder kan helpen zou ik dat heel fijn vinden! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...