Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen (weet ook niet als dit wel de goeie sectie is)

ik heb nu een poosje lopen zoeken naar een eventuele politie mod!

ik bedoel hiermee dat je mensen kan arresteren en aan de kant zetten! zonder dat je zelf politie achter je aankrijgt!

Ik heb wat gevonden maar die jongen was zijn script kwijt en was er denk ik maar mee gestopt!

De tekst hieronder is als voorbeeld wil niet zeggen dat ik die mod zoek maar kan ook iets wat er veel op lijkt

This mod will change CJ & Grove Members into police officers,CJ will be head police officer,the Grove Street will be extended and rebuilt into a police HQ,you will not have a wanted level,you can arrest people,chase people,you will not have to shoot people to get them out of there car,you can give them a warning and pull away,you can talk on the police radio,etc. you get the point

Dit idee zou ik wel leuk vinden om tespelen met Nederlandse

Ambulance + personeels kleding

Politie + Personeels Kleding

Brandweer + Personeels Kleding

waar kan ik deze krijgen...

en deze.....

en... is hier al een betere voor

en een nederlandse brandweer auto zou ook wel leuk zijn :puh: maar denk dat ik me idee wel duidelijk heb gemaakt

alvast bedankt

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je neemt me toch niet in de maling he? Bij de eerste twee filmpjes staat in de descriptie een download link :erm:

En dit kan je beter in het mod aanvraagtopic posten, maar dit heb ik niet gezegd want dat mag niet van de admins :7

Dus, ik heb je al een klein beetje geholpen, maar ik denk niet dat er een nederlandse brandweer is, en ik denk ook niet dat iemand die even gaat maken, maar misschien wel in het modaanvraagtopic :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Whahahah mijn excuses daarvoor had dat niet gezien :schater: :schater:

jazeker heb je me al opweg geholpen maar wil zou wel heel mooi wezen als er iemand in de toekomst nog de brandweer auto wil vervangen voor een Nederlandse (als die er echt niet is)

Ik weet niet als er anders een script is dat je Politie Agent Kan zijn en mensen kunt boeien en aan de kant zetten zoals daar in het bericht staat!

Nu zoek ik dus naar een script of een mod en de uniformen!

en waarom is het niet mogelijk om in singeplayer mensen te handboeien terwijl dat wel in Multiplayer kan

Maar al eer voor jou Beagle :Y Hopelijk word ik nog verder geholpen

Bewerkt: door Sa_bullldog
Geplaatst:

is er een mod voor vice city van een nederlandse ambulance,politie auto of brandweerwagen?

en is er een mod voor een snelheidsmeter voor vice city?

Geplaatst:

Hallo ik speel op een GTA RPG en ben daar politie agent.. Ik had heel graag een Politie auto uit mijn land gehad maar kan maar niemand vinden die die kan maken... Het model is een OPel vectra

Hier een clip van de auto's Als je op pauze duwt zie je de kentekens etc... Het is een simpele wagen Met Politie/Police op in het wit en daar onder een paar woorden met het numer vand e wagen van boven witte zwaailichten met blauwe opd e zijkant maar als ze uitstaan zie je alleen maar wit

Dit is de politie wagen OPel Vectra Politie wagen Brussel/Bruxelles

Geplaatst: (bewerkt)

edit;

is er een mod voor een snelheidsmeter voor vice city?

hier is een linkje voor een speedometer in vc:

http://www.download.com/Grand-Theft-Auto-V...cdlPid=10324517

nu mijn:

deey zou iemand voor mij de ambulance voor vice city kunnen modden naar het nederlandse ambulance???

want ik zelf kan wal wat textuurs aanpassen maar ik kan nergens vinden in deze txd waar ik de kleur moet veranderen

dus mijn vraag komt er op neer of iemand voor mij mijn vice city ambulance kan omtoveren in een nederlandse ambulance voor vc!

dit is de ambulan.txd

en!

deze vindt ik hhet belangerijkst dus als jullie heer op willen reageren:

ik zoek een mod die de politie auto in vice city vervangt door een nederlandse politie auto

dit heb ik in een ander topic geplaats

dus ik d8 het hoort hier ook wel thuis

(modding --> modding hulp --> texture modding --> politie)

ok ik heb de carcols.dat aangpast en nu is sie inderdaad wit maar hij ziet er helemaal wit uit!

maar hij is nu f*** lelijk dus zou iemand hem kunnen aanpassen

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:

Hoi iedereen ik ben al heel lang opzoek naar een gta vc oorlog stijl mod (dus waardoor er echt tanks en andere leger wagens door de straten rijden(en dan zou het ook wel leuk zijn als de 1e en de 2e tegen het derde eiland vechten en dat er legermensen lopen over straat en dat er bij bruggen gevochten word tegen elkaar en dat ze soms je land binnen vallen(een heele grote mod dus 0_0 )))

als iemand zon mod zal weten zal ik het erg warderen

ALVAST BEDANKT

Geplaatst:

is er een mod dat je een soort van aim krijgt als je op iemand schiet?

zoals op de ps2 dat hij als je op iemand richt met je geweer dat hij hem automatich volgt..

dat zou wel fijn zijn in de online gameplay.

voorbeeldje gta-san-andreas-w.jpg

Weet iemand of dit kan?

of moet ik dan een ps2 controller aansluiten op pc?

Geplaatst:

ik zoek een plaatje van een mod van deland kaart.heb heeel heeel lang gezocht op google enzo.

het maakt niet uit of het de mod is of alleen het plaatje(liefst de mod) de land kaart word beetje dover soort woestijn.

alvast bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...