Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Hey, ik zag een vette motor op youtube en ging kijken of je die kan krijgen op gta sa. Maar ik kan hem niet vinden, mischien weten jullie waar ik hem kan vinden? Of mischien kan iemand hem wel maken. naam motor: Dodge Tomahawk. ik heb een bijlagen ding plaatje ervan geupload ofzo.

post-96205-1224169989.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil gewooon heel graag in A-team texture voor de burrito, er zijn al veel posts over, maar niemand heeft een downloadlink, en ik kan al helemaal niet edite

plz help

Kijk eens aan, op het laatste moment toch nog het a-team busje kunnen vinden. hier kan je het downloaden.

Voor de zekerheid ook nog een screenshot:

theateamtrailerhq7.jpg

Mvg, GekkieJ01

Ik weet niet of je het doorhebt, maar dat is alleen een filmpje, zonder een downloadlink van de paintjob erin :(

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb laatst het Shanghai int. circuit geïnstalleerd, wat erg vet is. maar nu zag ik op youtube dit circuit. hij noemt hem unknown circuit, maar hij is wel heel erg unknown want ik kan geen download link op Google vinden:(. herkennen jullie hem misschien?

Heey, ik heb hem gevonden hoor... :)

Ik had hem ook een tijdje geleden gedownload en geinstaleerd, maar hij liep steeds vast, dus pas wel op!

Dit is de link, hij staat ongeveer in het midden, volgends mij als 5de!!!

Veel plezier,

GTA-Freak-24

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil gewooon heel graag in A-team texture voor de burrito, er zijn al veel posts over, maar niemand heeft een downloadlink, en ik kan al helemaal niet edite

plz help

Kijk eens aan, op het laatste moment toch nog het a-team busje kunnen vinden. hier kan je het downloaden.

Voor de zekerheid ook nog een screenshot:

theateamtrailerhq7.jpg

Mvg, GekkieJ01

Ik weet niet of je het doorhebt, maar dat is alleen een filmpje, zonder een downloadlink van de paintjob erin :(

Er zit zelfs alleen het ding er in geen busje niks alleen een trailer :puh:

Anyway aanvraag:

Kan iemand een mod maken voor dat je aanhanger van een vracht wagen er af kan halen? :puh: Ik zou het dolgraag willen

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit zelfs alleen het ding er in geen busje niks alleen een trailer :puh:

Anyway aanvraag:

Kan iemand een mod maken voor dat je aanhanger van een vracht wagen er af kan halen? :puh: Ik zou het dolgraag willen

Je hebt geen mod nodig. Door een scherpe bocht te maken kan je de aanhanger ontkoppelen. De simpelste manier is door een foto te maken van de combinatie. De combinatie=waar dat 'pinnetje' van de aanhanger in de vrachtwagen zit en zo de twee aan elkaar bevestigd.

Zo'n foto maak je natuurlijk met de Camera.

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt geen mod nodig. Door een scherpe bocht te maken kan je de aanhanger ontkoppelen. De simpelste manier is door een foto te maken van de combinatie. De combinatie=waar dat 'pinnetje' van de aanhanger in de vrachtwagen zit en zo de twee aan elkaar bevestigd.

Zo'n foto maak je natuurlijk met de Camera.

MP.

:puh: Hoe bedoel je dat laatste en ik weet dat je een scherpe draia meot maken maar dan kan hem nooit mooi parkeren :'(
Link to comment
Delen op andere websites

:puh: Hoe bedoel je dat laatste en ik weet dat je een scherpe draia meot maken maar dan kan hem nooit mooi parkeren :'(

wikiiii-1.jpg

In Real Life zit daar een soort 'pinnetje' aan, snap je? En dat pinnetje zit in de vrachtwagen.

Door een foto van de combinatie ('pinnetje' in vrachtwagen) te maken, ontkoppelt de vrachtwagen met de aanhanger. Sorry dat het zo raar is uitgelegd, ik vind de juiste woorden niet. :puh:

Edit: Plaatje verkleint.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

*afbeelding*

In Real Life zit daar een soort 'pinnetje' aan, snap je? En dat pinnetje zit in de vrachtwagen.

Door een foto van de combinatie ('pinnetje' in vrachtwagen) te maken, ontkoppelt de vrachtwagen met de aanhanger. Sorry dat het zo raar is uitgelegd, ik vind de juiste woorden niet. :puh:

:puh: oke maar ik heb dus helemaal geen verstand van mods maken dat pinnetje snap ik maar hoe moet ik dit maken of kan ieamdn dat voor mij maken? :D

En nog een vraag: Hoe kan je de lichten van je auto uitzetten/je motor (hij doet het ook als je in de garage komt maar het is altijd handig :puh: en ik wil het vaak ook en dan lukt het niet :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

:puh: oke maar ik heb dus helemaal geen verstand van mods maken dat pinnetje snap ik maar hoe moet ik dit maken of kan ieamdn dat voor mij maken? :D

En nog een vraag:

Hoe kan je de lichten van je auto uitzetten/je motor (hij doet het ook als je in de garage komt maar het is altijd handig :puh: en ik wil het vaak ook en dan lukt het niet :duh: )

Modificaties maken is helemaal niet simpel. Je kan iemand vragen je Modificatie te maken. Natuurlijk kun je ook Tutorials volgen. Hier is een lijst met alle belangrijke Tutorials. Over die lichten bestaat er al een Modificatie. Misschien heb je hier iets aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Modificaties maken is helemaal niet simpel. Je kan iemand vragen je Modificatie te maken. Natuurlijk kun je ook Tutorials volgen. Hier is een lijst met alle belangrijke Tutorials. Over die lichten bestaat er al een Modificatie. Misschien heb je hier iets aan?
Oke bedankt :puh: ik ga het vragen want ik snap er al helemaal niks meer van bedankt.

--?---

En heeft toevallig iemand wil het werkende a-team busje? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klik. Klik. Klik.

Edit: Dit stond in de beginpost:

Er worden de laatste tijd nogal veel topics aangemaakt, waarin verscheidene leden een bepaalde modificatie voor GTA: San Andreas zoeken. Aangezien het een beetje overbodig is om voor elke modificatie die je zoekt een nieuw topic aan te maken, heb ik besloten om dit voortaan in één topic te doen. Vanaf nu kun je dus je vragen omtrent het zoeken naar een bepaalde modificatie in dit topic kwijt. Je hoeft dus geen nieuw topic meer aan te maken, aangezien je je vragen vanaf nu hier kwijt kunt.

Voordat je je vragen gaat stellen, raad ik je aan om eerst even zelf te zoeken. Dit kan op veel verschillende sites, en daarom hieronder even enkele voorbeelden.

GTAGames.nl Download Database

GTAFilefront

GTAGamigo

GTAGaming

GTAGarage

GTAmods

Mocht je hieruit niet wijzer worden, stel dan gerust hier je vragen, zodat andere mensen je hier eventueel mee op weg kunnen helpen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...