Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een mod vaardoor de map en de radar gedetailleerd word. ik denk op pagina 65-66-67-68 er al een aanvraag is voor dit soort mod er staat ook een filmpje bij(Edit: Citaat!), maar geen enkele reactie : :N duh:

kan iemand me aub helpen _O__O_ ??? :D

Hallo allemaal,

Ik zag een filmpje op youtube en deze persoon had een hele mooie hud map (ik weet niet of je dat zo noemt).

Kijk maar naar het filmpje:

http://nl.youtube.com/watch?v=Am73qGVSl0Q

Let linksonder op de map. Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Greetzz

GTAgangsta

Bewerkt: door Mathiaske
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod vaardoor de map en de radar gedetailleerd word. ik denk op pagina 65-66-67-68 er al een aanvraag is voor dit soort mod er staat ook een filmpje bij(Edit: Citaat!), maar geen enkele reactie : :N duh:

kan iemand me aub helpen _O__O_ ??? :D

Hallo allemaal,

Ik zag een filmpje op youtube en deze persoon had een hele mooie hud map (ik weet niet of je dat zo noemt).

Kijk maar naar het filmpje:

http://nl.youtube.com/watch?v=Am73qGVSl0Q

Let linksonder op de map. Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Greetzz

GTAgangsta

HIER kan je hem downloaden. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Voor gta san andreas alleen drive by geen andere knoppen mag je zelf regelen

sorry, ik ben zelf druk met allerlei dingen en ik moet ook nog zelf een mod release. dus ik kan het voorlopig nog niet maken. maar ik heb wel even de moeite genomen om er een te zoeken. en gevonden: link

Veel plezier ermee!

BC7 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek mcdonald mod voor GTA San Andreas, een goeie he. Niet dat alleen een paar dingetjes zijn verandert, maar dat alles is verandert.

Nog antwoord op mijn vraag? Zeg liever dat jullie het niet weten, dan hoef ik ook niet op antwoord te wachten.

>>> Door Bling: Nee, laten we dat maar niet doen. Als iedereen gaat zeggen dat hij/zij het niet weet, dan zijn we zo weer een paar pagina's verder met zinloze posts. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

denkaanhenk is precies niet goed gezind vandaag :{

misschien kan dit hem opbeuren: >>klik hier<<

of dit: >>misschien dit?<<

of toch misschien maar deze: >>kies maar eentje<<

houd je muis op 'show image', dan krijg je een een afbeelding van hoe het er uitziet. ^_^

ik weet niet of er eente voldoet aan jouw eisen, maar hopelijk wel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod dat je een chauffeur voor een auto kan krijgen. weet iemand waar ik die kan vinden.

De bedoeling is dat ik achter in een auto kan zitten en er iemand voor mij rijdt, maar niet kris kras over de weg, maar gewoon netjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al dagen, weken, maanden aan het zoeken om een aanhangwagen achter verschillende auto's te doen. :(

ik heb nu een aanhangwagen van de streetclean gemaakt (het karretje die achter de unility van kan.) maar kan ik die ook achter andere auto's maken? en als ik een Mercedes ML 500 op de Unility van zet kan er geen aanhangwagen meer achter, hoe kan dat, heb dat met de DFF te maken ofzo?

wil iemand voor mijn zoeken :7

hartelijk dank,

mvg Jard :7

Umm, ik ben opzoek naar Nike Air voor gta SAN ANDREAS maar kan het nergens vinden, kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt :tu:

Probeer deze eens, http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=118 hier staat volgens mijn veel Nike Air op.

Mischien heb je er wat aan :tu:

hey ik wil weten waar je de mod Carspawnmod kan krijgen dat wil ik hebben voor alle voertuigen de krijgen

Hier, maar ook hier kun je de carspawner downloaden. Uiteraard uitpakken met Winrar. Succes!

Ik heb nog een lijst voor je voor de car spawner. :tu: ]

hier de autolijst voor de carspawner (net ging het fout) _O_

Autolijst_GTA_SA.xls

Bewerkt: door -Matthijs-
Triplepost samengevoegd en slecht te lezen tekstopmaak verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...