Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Voor zover ik weet is er geen mod, maar via het Hidden Interior Universe is het niet eens zo heel moeilijk om er te komen. Lees dit maar eens

Het interieur van de Doherty Garage, dat alleen gebruikt wordt voor een aantal cutscenes, is bijzonder aangezien de voertuiggarage zowel in de normale wereld (Hemel K) als in Hemel E bruikbaar is. Hierdoor is het mogelijk voertuigen het Hidden interiors universe in te krijgen. Voertuigen zijn buiten de normale wereld wel onzichtbaar. In de garage verspringt het beeld automatisch naar een ander camerastandpunt. Door te kijken door het vizier van een wapen of een camera kun je dit probleem verhelpen. Je kunt een camera vinden in het station tegenover de garage, dat eveneens zichtbaar is in Hemel E.

In de garage vind je een kalender met de maand januari zichtbaar, wat doet vermoeden dat GTA San Andreas zich afspeelt in januari (en daarmee de sneeuw in Liberty City verklaart). Op de kalender begint het jaar echter op een donderdag, terwijl 1992 op een woensdag begon. De dichtstbijzijnde jaren die op een donderdag begonnen rond 1992 zijn 1987 en 2004. Of de kalender er al vijf jaar hangt, of dat Rockstar gewoon een recente kalender heeft gebruikt (GTA San Andreas was in 2004 in productie) is onbekend.

Dit had je hier kunnen vinden. Het is niet mogelijk om de garagedeur eruit te slopen en om zo binnen te komen, aangezien je met al die hemelen zit. Voor het interieur moet je in Hemel E zitten.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor zover ik weet is er geen mod, maar via het Hidden Interior Universe is het niet eens zo heel moeilijk om er te komen. Lees dit maar eens
Het interieur van de Doherty Garage, dat alleen gebruikt wordt voor een aantal cutscenes, is bijzonder aangezien de voertuiggarage zowel in de normale wereld (Hemel K) als in Hemel E bruikbaar is. Hierdoor is het mogelijk voertuigen het Hidden interiors universe in te krijgen. Voertuigen zijn buiten de normale wereld wel onzichtbaar. In de garage verspringt het beeld automatisch naar een ander camerastandpunt. Door te kijken door het vizier van een wapen of een camera kun je dit probleem verhelpen. Je kunt een camera vinden in het station tegenover de garage, dat eveneens zichtbaar is in Hemel E.

In de garage vind je een kalender met de maand januari zichtbaar, wat doet vermoeden dat GTA San Andreas zich afspeelt in januari (en daarmee de sneeuw in Liberty City verklaart). Op de kalender begint het jaar echter op een donderdag, terwijl 1992 op een woensdag begon. De dichtstbijzijnde jaren die op een donderdag begonnen rond 1992 zijn 1987 en 2004. Of de kalender er al vijf jaar hangt, of dat Rockstar gewoon een recente kalender heeft gebruikt (GTA San Andreas was in 2004 in productie) is onbekend.

Dit had je hier kunnen vinden. Het is niet mogelijk om de garagedeur eruit te slopen en om zo binnen te komen, aangezien je met al die hemelen zit. Voor het interieur moet je in Hemel E zitten.

ik weet niet hoe je in die helemls kotm heb het ooit geprobeert maar lukte niet

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je een mode krijgt waar je auto's mee kan vervoeren bijv. een cargobob waar je een auto in kan doen. want in de cargobob gaat hij niet en in de andromada kan geen auto dus>. weet iemand die mod

voor san andreas

Link to comment
Delen op andere websites

ja die ken ik. Ik heb een vervanging voor de andromada voor je en voor de cargobob. En desnoods ook nog eentje voor de hydra.

allemaal met een cargo ruimte.

De nieuwe andromada is wel echt ENORM!!! er kan een tank in de breedte in staan! De cargobob kan je slechts een kart of motor in plaatsen, die is niet zo heel groot.

de hydra passen er 2 auto's achter elkaar.

In mn edit stuur ik de links wel.

EDIT:

de Andromada: ANTONOV

de Cargobob: BIGBOB

de Hydra: DROPSHIP

Laat maar weten of je er wat aan hebt, zoniet, dan stuur ik er nog een paar.

PS: dit topic hoort eigenlijk niet hier, dus ik denk dat hij door een moderator verplaatst gaat worden.

hij hoort in "aanvraagtopic voor modificaties"

dat is er omdat er zoveel topics worden geopend over mods.

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel goed Google doorgezocht naar een vice city NL mod dus die maakt de ondertitels en de menu in het Nederlands ik weet dat die er is want op elke link die ik tegen kwam kwam ik op een forum en die links die de mensen plaatsten waren allemaal dood dus hij is er ooit geweest.

Heeft iemand het nog AUB??

En heeft iemand ook een mod waarbij de Grapichs nog wat beter zijn bij Vice city??

Bewerkt: door Dwayne Forge
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!!

Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. ;)

(maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ;))

Bewerkt: door Lordician
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!!

Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. ;)

(maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ;))

Ja voor gta san andreas iemand idee

Bewerkt: door ajaxhunter
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand die mod waarbij je mee kan rijden achter op de motor of naast iemand in de auto zo ja zeg effe

Waarom vergeet iedereen de laatste tijd om de GTA erbij te vermelden...Alsjeblieft meld dit erbij!!!

Edit: laat maar je hebt een icoon van SA dus dan is het goed.. ;)

(maar voortaan ajb wel ff in je bericht vermelden denk ik om dit soort dingen te voorkomen ;))

Ja voor gta san andreas iemand idee

Die mod bestaat wel, ik zal even zoeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...