Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

wie weet waar je voor SA die Bugatti veyron kan downloaden, de snelheid opvoeren en een soundmod?

danke

Ik heb even voor je gezocht. Voor die Bugatti heb ik dit gevonden. Ik hoop dat er iets leuks voor je tussen zit.

De snelheid opvoeren kun je doen in de 'handling.cfg'. Dit bestand vindt je in de 'Data' map. Het kan handmatig, maar ik raad je een gewoon een progamma te gebruiken. Je kan je snelheid veranderen met de SA Handling Editor.

Tot slot zoek je nog een soundmod, maar waarvoor? Zoek je nieuwe geluiden voor wapens of iets anders? Geef even beter aan waarvoor je ze zoekt, zodat wij ze kunnen zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heey ik ben op zoek naar een mod waarvan ik eigenlijk niet weet of hij al bestaat. Ik heb er erg veel naar gezocht maar zonder resultaat. Het betreft een Pontiac Trans Am. Okee, er is makkelijk een mod van te vinden, maar die zet de nieuwe Trans Am in je spel. Ik bedoel eigenlijk zo'n klassieke, als in 'Smokey And The Bandit. Als iemand weet waar ik er een zou kunnen vinden, hartelijk dank!

Link to comment
Delen op andere websites

Een oude Volkswagen Beetle/Kever ik zoek er al even naar zou iemand hem kunnen vinden voor me? :engel:

grtz Ninoke :bier: Jaja bier :puh:

EDIT:Ik zou hem vandaag voor het slapen gaan er nog in willen hebben(ik wil jullie niet opjagen maar het zou wel fijn zijn :puh: )

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graaf zoveel mogelijk skins willen van het Falken Drift Team.

voor degene die niet weten wat het is: het is een drift team en bijna ieder land heeft er 1 en al de auto's hebben zo'n paintjob:

http://www.knfilters.com/images/press/Gittin1.jpg

Ik wil ze het liefst van een Nissan Skyline R32/R34, Ford Mustang GT500 (zoals de link hierboven) en een Nissan 350z maar aan de laatste word al gewerkt.

Bewerkt: door EricR
Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet een mod waarmee ik wapens kan veranderen enz.

Graag een engelse of nederlandse.

Als jullie er 1 weten, post hier dan + een uitleg hoe hij werkt alstublieft

Groetjes ninguno

Die kun je gewoon downloaden op de verschillende sites die mods aanbieden. Ik raad je aan de grootste sites te bezoeken. Ik denk dan aan; GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht voor sites.

Ik zal direct ook even de installatie uitleggen. Wapens bestaan uit 2 soorten bestanden meestal, een '.DFF' bestand en een '.TXD' bestand. Stel je voor, je download een mod die de AK47 vervangt. De bestanden die zich in de mod bevinden zijn dan 'AK47.dff' en 'AK47.txd'. Deze twee bestanden staan ook in de GTA3.img. Jij moet ervoor zorgen dat je de originele bestanden vervangt met die van je mod. Hoe je dat doet wordt hier uitgelegd. Als voorbeeld wordt een voertuig genomen, maar het installeren van wapens gaat op dezelfde manier. Let er wel op dat je de meest recente IMG Tool download en back-up's maakt van je bestanden, mocht het fout gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

http://www.gtaforum.nl/lofiversion/index.php/t20043.html

dat had ik op internet gezien en het lijkt me uber vet... :puh:

hoe kom ik eraan en ik wil ook een snelheids meter :O

Later, Garvv

De downloadlinks en dergelijke zijn verlopen geloof ik, omdat de site van de maker niet meer bestaat. Ik ken de mod zelf niet, maar ik weet ook niet of hij op andere sites te vinden is, dus anders zou je daar kunnen kijken. Ander is het even slim de maker, in dit geval 'SWYV' te contacteren.

De snelheidsmeter is hier te downloaden. Je download de nieuwste versie (1.2), start dan de trainer/hack. Dit kan waarschijnlijk via een '.exe' bestand of iets dergelijks. Start GTA: San Andreas dan op, en druk in-game op '*'. Via de Display Settings kun je allerlei dingen aanpassen aan de speed-o-meter. Overigens herhaal ik nu bijna hetzelfde als wat Apple-Mac net zei. Tevens staat dit ook alles in de readme.

Lees voor verdere toetsen/instellingen de readme door. Deze is als het goed is bij de mod inbegrepen, anders vindt je hem hier. Als je nog vragen hebt horen we ze wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey allemaal,

Ik ben mijn Vice City helemaal vol aan 't modden met auto's en stuff, en ik zoek nog een mooie vervanging voor de Rhino. Ik heb al best veel bezocht, maar veel soeps kwam ik niet tegen. Liever heb ik ook geen Uber-futuristisch gevaarte, maar een gewoon(ere) tank. Ik kan me herrineren dat er op de oude gtagames.nl downloadsdatabase een mooie tank van Commando Funebrero stond, maar die kan ik nergens meer vinden. :N Dus heeft iemand deze tank, of een andere mooie dan hoor ik het graag. ;)

btw, ik weet niet zeker of dit topic hier nu wel helemaal goed staat. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Bestaat er een mod dat je auto op de packer kan zetten en ze dan ook blijven staan.

of een vrachtwagen waar je een auto in kan zetten en waar je de achterklep dicht kan doen omdat hij er niet uit kan vallen?

zo iets wat lijkt op het intrieur mod van de Andromada.

Maar dan als vrachwagen.

Alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...