Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou graaf zoveel mogelijk skins willen van het Falken Drift Team.

voor degene die niet weten wat het is: het is een drift team en bijna ieder land heeft er 1 en al de auto's hebben zo'n paintjob:

http://www.knfilters.com/images/press/Gittin1.jpg

Ik wil ze het liefst van een Nissan Skyline R32/R34, Ford Mustang GT500 (zoals de link hierboven) en een Nissan 350z maar aan de laatste word al gewerkt.

Ik heb >>HIER<<een falken drift skin voor de Nissan Sylvia s15 na lang zoeken heb ik geen skins voor de auto's die jij wilt gevonden.

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand waar ik een GOED A-Team busje kan vinden? Anders probeer ik de textuur van de Burrito zelf wel te veranderen. Op GTAGaming staat er eén, maar die vervangt de rumpo en ik vind hem ook niet goed.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een trainer/tool (alles behalve een permanente mod :puh:) die het weer kan veranderen. En niet de standaard weerfuncties in SA, maar dat je alles zelf kunt instellen.

Zoals: regen, windsnelheid, windrichting, waterlevel, bewokling enz.

Ik heb al op Google gezocht maar ik kon niets vinden wat ik wou.. En de trainers van CrazyVirus hoef ik niet, want die heb ik al bekeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een trainer/tool (alles behalve een permanente mod :puh:) die het weer kan veranderen. En niet de standaard weerfuncties in SA, maar dat je alles zelf kunt instellen.

Zoals: regen, windsnelheid, windrichting, waterlevel, bewokling enz.

Ik heb al op Google gezocht maar ik kon niets vinden wat ik wou.. En de trainers van CrazyVirus hoef ik niet, want die heb ik al bekeken..

Alles wat je vraagt kan ik helaas niet, sorry.

Maar heb wel wat voor je gevonden voor waterlevel.

>>HIER<< is de WaterLevel.

Start eerst de tool op en stel het in hoeveel je wilt en hoe hoog je wilt.

En daarna start je SA op.

Dan gebruik je de cheat onweer, dan heb je echt een mooie storm.

PS, stel de golven (waves) in op 6 en de watermeter op 30.

Dan heb je pas echt een mooie hevige storm :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of er ergens een rode 3/4-broek (het liefst zonder plaatje en niet al te veel frutsels eraan) en een zwarte Newyork Yankees cap te downloaden is voor San andreas?

Ik heb wel een new york yankees cap voor je gevonden maar hij is niet gans zwart je kunt hem >>HIER<<downloaden voor een prentje ervan ga met je muis staan op "Bild anzeigen"de instalatie ervan is meestal te vinden in de readme.

ik hou ervan om oude vragen te beantwoorden :puh:

Bewerkt: door Ninoke
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar de mod staat waarmee je alle voertuigen kan tunen :?:?

Jazeker, ik weet wel waar die staat. Het gaat neem ik aan over de 'Transfender Fix', deze is hier te downloaden. Lees voor installatie even de readme of vraag ons, indien je er zelf niet uitkomt. Overigens kunnen de meeste voertuigen getuned worden dan, niet alle dus.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand waar de mod staat waarmee je alle voertuigen kan tunen :?:?

Jazeker, ik weet wel waar die staat. Het gaat neem ik aan over de 'Transfender Fix', deze is hier te downloaden. Lees voor installatie even de readme of vraag ons, indien je er zelf niet uitkomt. Overigens kunnen de meeste voertuigen getuned worden dan, niet alle dus.

ok thanks :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...