sevaboy Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Op GTAgarage.com kun je kijken voor mods,maar ik heb het alvast voor je gezoekt. Packer mod (het is een alles-in-een mod,kijk de informatie voor welke dingen er in staan) Greetz Sevaboy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik heb iets lekkers voor je gevonden Het is geen Packer maar een DFTDumper. Met dat mod kan je goed wagens vervoeren. Het laden van een voertuig is heel makkelijk! >>KLIK<< voor de DFTDumper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Ik zou graaf zoveel mogelijk skins willen van het Falken Drift Team.voor degene die niet weten wat het is: het is een drift team en bijna ieder land heeft er 1 en al de auto's hebben zo'n paintjob: http://www.knfilters.com/images/press/Gittin1.jpg Ik wil ze het liefst van een Nissan Skyline R32/R34, Ford Mustang GT500 (zoals de link hierboven) en een Nissan 350z maar aan de laatste word al gewerkt. Ik heb >>HIER<<een falken drift skin voor de Nissan Sylvia s15 na lang zoeken heb ik geen skins voor de auto's die jij wilt gevonden. grtz Ninoke jaja bier Bewerkt: 26 juni 2007 door Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) Weet iemand waar ik een GOED A-Team busje kan vinden? Anders probeer ik de textuur van de Burrito zelf wel te veranderen. Op GTAGaming staat er eén, maar die vervangt de rumpo en ik vind hem ook niet goed. Bewerkt: 23 juni 2007 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Peralta Alvarez Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Heb die site es bekeken, staat echt lekker vol met stuff, GTA IV zal dus wss voor op men nieuwe pc (einde somer) zijn , heb ik ook toegang tot al dat lekkers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 Ik zoek een suzuki gsx 1400! Wl iemand even voor me zoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 Ik zoek een trainer/tool (alles behalve een permanente mod ) die het weer kan veranderen. En niet de standaard weerfuncties in SA, maar dat je alles zelf kunt instellen. Zoals: regen, windsnelheid, windrichting, waterlevel, bewokling enz. Ik heb al op Google gezocht maar ik kon niets vinden wat ik wou.. En de trainers van CrazyVirus hoef ik niet, want die heb ik al bekeken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffrey192 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2007 ik ben op zoek naar die gilera runner en een yamaha quad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 Ik zoek een trainer/tool (alles behalve een permanente mod ) die het weer kan veranderen. En niet de standaard weerfuncties in SA, maar dat je alles zelf kunt instellen.Zoals: regen, windsnelheid, windrichting, waterlevel, bewokling enz. Ik heb al op Google gezocht maar ik kon niets vinden wat ik wou.. En de trainers van CrazyVirus hoef ik niet, want die heb ik al bekeken.. Alles wat je vraagt kan ik helaas niet, sorry. Maar heb wel wat voor je gevonden voor waterlevel. >>HIER<< is de WaterLevel. Start eerst de tool op en stel het in hoeveel je wilt en hoe hoog je wilt. En daarna start je SA op. Dan gebruik je de cheat onweer, dan heb je echt een mooie storm. PS, stel de golven (waves) in op 6 en de watermeter op 30. Dan heb je pas echt een mooie hevige storm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 ik ben op zoek naar die gilera runner en een yamaha quad Ik heb voor jou de Gilera Runner voor je gevonden. >>KLIK<< En de Yamaha Quad heb ik ook voor je gevonden! >>KLIK<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2007 (bewerkt) Weet iemand of er ergens een rode 3/4-broek (het liefst zonder plaatje en niet al te veel frutsels eraan) en een zwarte Newyork Yankees cap te downloaden is voor San andreas? Ik heb wel een new york yankees cap voor je gevonden maar hij is niet gans zwart je kunt hem >>HIER<<downloaden voor een prentje ervan ga met je muis staan op "Bild anzeigen"de instalatie ervan is meestal te vinden in de readme. ik hou ervan om oude vragen te beantwoorden Bewerkt: 26 juni 2007 door Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joey breemer Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 bestaat er een mod waardoor er bijvoorbeeld ECHT heel veel rook van een burnout komt bijvoorbeeld dat de hele straat onder zit zoja wil je me alsjeblieft helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 weet iemand waar de mod staat waarmee je alle voertuigen kan tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 weet iemand waar de mod staat waarmee je alle voertuigen kan tunen Jazeker, ik weet wel waar die staat. Het gaat neem ik aan over de 'Transfender Fix', deze is hier te downloaden. Lees voor installatie even de readme of vraag ons, indien je er zelf niet uitkomt. Overigens kunnen de meeste voertuigen getuned worden dan, niet alle dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 27 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2007 weet iemand waar de mod staat waarmee je alle voertuigen kan tunen Jazeker, ik weet wel waar die staat. Het gaat neem ik aan over de 'Transfender Fix', deze is hier te downloaden. Lees voor installatie even de readme of vraag ons, indien je er zelf niet uitkomt. Overigens kunnen de meeste voertuigen getuned worden dan, niet alle dus. ok thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.