Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

63

• Beagle

62

• -Matthijs-

58

• Ghost_Rider

56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik zoek de SEAT ALHAMBRA OF DE VOLKSWAGEN SHARAN VOOR GTA SAN ANDREAS OF DE VOLKSWAGEN LT 35D VAN 1995 VOOR GTA SAN ANDREAS

wie o wie heeft hem gezien of gevonden of gemaakt voor me?

grtz max mailen aub

Geplaatst:

Ik zoek een UFO mod. Niet deze, want die heb ik nu al. Ik wil gewoon graag nog een andere erbij/vervangen met een nieuwe.. :)

Geplaatst:

is er ook een (cleo) mod dat je nieuwe dingen op je wapen kan zetten zoals een scope of een geluidsdemper?

bedankt. ^_^

Geplaatst:

Besef wel dat niet elke auto beschikbaar is als modificatie voor San Andreas. Als je op de bekende sites zoals GTAInside, GTAGarage en Google hebt gezocht en je geen resultaten hebt, bestaat het hoogst waarschijnlijk niet. Je zult het uit hun assortiment moeten doen (of zelf maken).

Geplaatst:
Besef wel dat niet elke auto beschikbaar is als modificatie voor San Andreas. Als je op de bekende sites zoals GTAInside, GTAGarage en Google hebt gezocht en je geen resultaten hebt, bestaat het hoogst waarschijnlijk niet. Je zult het uit hun assortiment moeten doen (of zelf maken).

ja wel leuk en aardig dat zelf maken maar dat kan ik nie dan slaat me pc op hol

Geplaatst:

yo jongens ik wil graag de general lee van de dukes of hazzard hebben maar ik kan hem niet vinden terwijl hij er wel ik heb het gezien bij you tube en ik wil hem oo hoe werkt dat ik weet ook niet hoe je hem in het spel kan toevoegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...