Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey ik zoek een mod waardoor je een heel gedetailleerde tommy vercetie krijgt in san andreas maar dan ook 1 waardoor hij er goed op lijkt.

dit is de link van een video waar je hem op ziet met de homies please help me

je ziet hem allen in het begin de rest is zever

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik zoek een mod waardoor je een heel gedetailleerde tommy vercetie krijgt in san andreas maar dan ook 1 waardoor hij er goed op lijkt.

dit is de link van een video waar je hem op ziet met de homies please help me

je ziet hem allen in het begin de rest is zever

Ik heb even voor je gezocht en ik ben twee mods tegengekomen, waarin je huidige model vervangen wordt voor die van Tommy Verectti. Zie hier de 1e mod en hier de 2e. Als je nog vragen hebt over de installatie, dan kun je die gerust stellen. Bekijk in ieder geval eerst even de readme, daar staat de complete installatie meestal in.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat pagina's geven die allerlei mods hebben schiet natuurlijk weinig op. Dat had Garvv zelf ook wel kunnen bedenken. Ik heb hier al vast een tractor gevonden voor je.

edit: en hier een verroeste camper..

Overigens kun je natuurlijk elke car mod gebruiken die je mooi vindt; verander gewoon de bestandsnamen in bijvoorbeeld walton.txd en walton.dff.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

hey ik zoek een mod waardoor je een heel gedetailleerde tommy vercetie krijgt in san andreas maar dan ook 1 waardoor hij er goed op lijkt.

dit is de link van een video waar je hem op ziet met de homies please help me

je ziet hem allen in het begin de rest is zever

Ik heb even voor je gezocht en ik ben twee mods tegengekomen, waarin je huidige model vervangen wordt voor die van Tommy Verectti. Zie hier de 1e mod en hier de 2e. Als je nog vragen hebt over de installatie, dan kun je die gerust stellen. Bekijk in ieder geval eerst even de readme, daar staat de complete installatie meestal in.

tanks ik bedoelde die laatste ik heb er 2 weken naar gezocht en niet gevonden thanks. _O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een GOEDE Nissan Silvia s15 niet getuned maar gewoon standaard ik heb al gekeken en een paar gevonden maar ze zijn getuned of ze zien eruit als een stuk plastiek.dus een goede Nissan silvia s15

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een GOEDE Nissan Silvia s15 niet getuned maar gewoon standaard ik heb al gekeken en een paar gevonden maar ze zijn getuned of ze zien eruit als een stuk plastiek.dus een goede Nissan silvia s15

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Ik heb wel deze voor je gevonden.

Maar misschien is dit niet iets wat je zoekt.

>>KLIK<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een GOEDE Nissan Silvia s15 niet getuned maar gewoon standaard ik heb al gekeken en een paar gevonden maar ze zijn getuned of ze zien eruit als een stuk plastiek.dus een goede Nissan silvia s15

grtz Ninoke :bier: jaja bier :puh:

Ik heb wel deze voor je gevonden.

Maar misschien is dit niet iets wat je zoekt.

>>KLIK<<

Nee dat is hem niet toch bedankt dat je even hebt gezocht maar zou nu iemand anders even kunnen zoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste forumlieden,

Ik heb ooit eens een mod gezien waarbij de ''cop suit'' van Barbara veranderd in een desert, los santos, san fierro of las venturas cop suit. Mijn vraag is: Heeft iemand die mod of weet iemand waar die te downloaden is, bvd. Kom dan a.u.b. niet met die stomme antwoorden van: ''Gebruik je goede vriend Google'' want daar heb ik niks aan.

BVD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...