llllllllll Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 (bewerkt) hi ik zoek een mod warrin heel sa gta 4 word (geen enb. series(die doet het niet bij mij)) De Gta4 map gta4 hud Nikobellic skin(Wel een goede a.u.b. Gta4 effecten(wapen effecten etc.) geen enb series hoor niko bellic sounds gta4 eilanden Bewerkt: 23 oktober 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGreenKillers Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 hi ik zoek een mod warrin heel sa gta 4 word (geen enb. series(die doet het niet bij mij)) De Gta4 map gta4 hud Nikobellic skin(Wel een goede a.u.b. Gta4 effecten(wapen effecten etc.) geen enb series hoor niko bellic sounds gta4 eilanden Stap1 Download een skin van Nicko bellic Stapt2 Download een hud van gta 4 Stap 3 Download de gat4 effecten Stap 4 Download Nicko belliv sounds Stap 5 wacht tot iemand de gta 4 map einderlijk in sa heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2009 hi ik zoek een mod warrin heel sa gta 4 word (geen enb. series(die doet het niet bij mij)) De Gta4 map gta4 hud Nikobellic skin(Wel een goede a.u.b. Gta4 effecten(wapen effecten etc.) geen enb series hoor niko bellic sounds gta4 eilanden Stap1 Download een skin van Nicko bellic Stapt2 Download een hud van gta 4 Stap 3 Download de gat4 effecten Stap 4 Download Nicko belliv sounds Stap 5 wacht tot iemand de gta 4 map einderlijk in sa heeft weet nie waar ik gta4 effecten kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 even zoeken en je hebt iets : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hi ik zoek een mod warrin heel sa gta 4 word (geen enb. series(die doet het niet bij mij)) De Gta4 map gta4 hud Nikobellic skin(Wel een goede a.u.b. Gta4 effecten(wapen effecten etc.) geen enb series hoor niko bellic sounds gta4 eilanden Stap1 Download een skin van Nicko bellic Stapt2 Download een hud van gta 4 Stap 3 Download de gat4 effecten Stap 4 Download Nicko belliv sounds Stap 5 wacht tot iemand de gta 4 map einderlijk in sa heeft weet nie waar ik gta4 effecten kan downloaden Misschien wat? (Klik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarthSidious Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 Hallo, Ik heb al een heleboel movie-cars verzameld maar de enige twee die ik nog niet kan vinden zijn de Oldsmobile uit de film "The Car" zie bijgevoegde foto van het schaalmodel, en de Pontiac Trans Am uit "Smokey and the Bandit" die zullen de meeste van jullie wel kennen. Als ik "The Car" zoek via google kom ik meestal op tig sites uit omdat het woord Car overal voorkomt...misschien is een van jullie het model ergens tegengekomen ? Alvast bedankt !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willlie Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2009 hey, ik zoek de mod van een nederlandse politiemotor kan iemand mij helpen? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
akkie Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 is er een vorklift mod ? ik heb opgezocht : DC 42 maar ik vind de download link niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik zoek een vuurwerk mod , die NIET MET cleo is! (Hij moet namelijk werken in samp ) Bestaat er geen mod die effect verandert? Gwn dat een bom of wapen vuurwerk word? Davy P.S Ik heb een topic op het forum gezien maar die link werkt niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik zoek een vuurwerk mod , die NIET MET cleo is! (Hij moet namelijk werken in samp ) Bestaat er geen mod die effect verandert? Gwn dat een bom of wapen vuurwerk word? Davy P.S Ik heb een topic op het forum gezien maar die link werkt niet meer. Ik denk niet dat je dit soort mods gaat vinden, en àls deze er dan al is, dan werkt hij hoogstwaarschijnlijk ook niet in SA:MP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 zijn er mods dat je de onderstaande vliegtuigen kan veranderen? als ik hier verkeerd zit zeg maar ff en verplaats hem! Beagle Cargobob Cropduster Dodo Hunter Leviathan Maverick Nevada News Chopper Police Maverick Raindance Rustler Seasparrow Shamal Skimmer Sparrow Stuntplane Misschien een beetje laat, Maar op GTAinside.com kan je bij de GTA San Andreas Tab, Airplanes selecteren. Daartussen staan mods voor alle vliegtuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Heeft iemand misschien een site waar de Lamborghini Reventon te vinden is gepimped en al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mongano Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik ben google afgeweest en het gezocht op moddingsites, maar nergens staat de Citroën GT tussen. Dus is mijn vraag, is er iemand met te veel tijd die de Citroën GT voor GTA SA zou willen maken? Als iemand dit gaat doen zou diegene mij dan een PB willen sturen? MVG Mongano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loading... Geplaatst: 30 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2009 (bewerkt) Ik zoek de mod waarbij er alleen maar politie agenten in gta san andreas rond lopen Alvast bedankt Bewerkt: 30 oktober 2009 door Loading... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nimesh.gta Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 hoi iedereen ik ben nu al een tijd opzoek naar een nederlandse politiewagen voor gta vc weet iemand waar ik die kan vinden? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.