Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja ok en ik zoek ook nog een vetlastige mod namelijk: de Opel Manta GTI of GTE en het liefst in New Kids uitvoerng :puh: ik hoop dat iemand een gewone opel manta GTI vind of voor mij kan maken

alvast bedankt

groeten uit brabant

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik zoek een mod waarmee ik in IV de Stretch kan vervangen door een Stretch in Patriot-versie. Alvast bedankt :)

Is dit misschien iets?

@MaxVito: Vriendelijk verzoek om even niet onzinnige reacties hier te blijven plaatsen. Hij staat hier goed, laat je moderator gedrag en gespam in dit topic achterwege.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Beagle: Graag even je "slimme" opmerkingen voor je houden..<<<

Blijf lastig he om van iemands berichten afteblijven.

en dit is een zoek een mod

voor als je het op google niet kan vinden

Ik besteed er 1 zoekopdracht aan en ik vind wat je nodig hebt. Dat wil dus zeggen dat je niet gezocht hebt, want als ik het met 1 zoekopdracht kan vinden waarbij ik letterlijk "gta iv traffic mod" intyp.. Je moet hier niet posten als je zelf nog niet echt gezocht hebt. Graag deze discussie voortzetten via pm als je je daartoe genodigd voelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik zoek een mod waarmee ik in IV de Stretch kan vervangen door een Stretch in Patriot-versie. Alvast bedankt :)

Is dit misschien iets?

@MaxVito: Vriendelijk verzoek om even niet onzinnige reacties hier te blijven plaatsen. Hij staat hier goed, laat je moderator gedrag en gespam in dit topic achterwege.

Ja, dat is 'm. Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik bedoel is dat jullie aardiger moeten zijn.

bijv als ik iets geprobeerd heb en het lukt me niet en ik vraag aan iemand of hij het voor me kan doen,,kan ik het antwoord al radenNEE

op een ander forum (wat ik ken) doen ze dat heel graag maar hier geen sprakevan.

Gr Max

>>> Door Beagle: Punt 1 is dat je NU ontopic gaat. Punt 2 is dat wij jou allemaal heel graag willen helpen, maar het is zo simpel dat wanneer wij dat doen jij niet luistert naar wat wij zeggen. Wanneer je dat niet doet wil niemand je meer helpen, nee.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...