Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

1k 2oek 00k 33n m0d v00r 33n 4ndr0m4d4 w44r j3 1n k4n l0p3n. 1k h3p w3l 33n m0d g3dwnld w44rb1j 33n 4ndr0m4d4 m44r d44r k4n j3 n13t in

WTF :?

harmmrah zoekt ook een mod voor een andromada waar je in kan lopen. harmmrah heeft wel een mod gedownload waarbij een andromada maar daar kan je niet in

:{

+ De zinsopbouw klopt niet...

Zoek je een mod waardoor je in het vliegtuig kan, of in het interior kan?

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

(zelf ontcijferen)

1k 2oek 00k 33n m0d v00r 33n 4ndr0m4d4 w44r j3 1n k4n l0p3n. 1k h3p w3l 33n m0d g3dwnld w44rb1j 33n 4ndr0m4d4 m44r d44r k4n j3 n13t in

1=i

2=z

3=e

4=a

5=s

6=b

7=-

8=-

9=q

0=o

Houd maar op, hoor. Volgende keer als je weer zo'n reactie plaatst krijg je 20%. Verwacht niet dat iemand je zo zal helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand een mod die de GTA: SA kaart ombouwt naar de GTA: IV kaart? Ja, ik heb GTA: IV maar ik heb ook een kut PC :puh:

En weet iemand een mod die de graphics net ietsjes beter maakt voor mijn nVideo GeForce 6200 TuboCache?

Ik zou het heel erg fijn vinden worshippy.gif

Het klinkt misschien wat laat, maar die is er wel. Ze zijn er volop aan bezig.

Filmpjes

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een C-130 Hercules voor San Andreas. Ik heb er al een poos naar gezocht en kan geen goede vinden. Ik heb er 1 gevonden maar ik kon niet naar binnen..

Iets anders groots maar militair mag ook

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heey ik zoek een mod .

ik wil graag de leger basis net als bij de missie dat je er in kan helemaal naar beneden en mischien boven een paar leuke dingen erbij ( zoizo het liefste de ondergrondse plaats erbij)

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een grote mod voor een eiland, voor de kust van santa marina beach. graag een grote fortificatie, sam-sites (die niet op je schieten, maar op andere vliegtuigen), een klein vliegveld en een hoofdgebouw. Wat hekken eromheen en schuifhekken die je ook op de vliegvelden hebt.

als iemand dit voor me zou kunnen vinden bedank ik hem alvast

(ik ben er al ruim een jaar naar op zoek)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag op een filmpje op youtube dat je van een bijna verticale muur kan rennen voordat je je parachute open doet...hoe doe je dat?? of moet dat met een mod? zo ja waar kan ik die downloaden?

Dat doet hij denk ik automatisch als je van een muur afspringt die niet helemaal verticaal is. Je ziet ook iedere keer als CJ dat doet is het een wand die een beetje schuin is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zoek een speedometer die ook in gta SAMP werkt.. kheb al wat gegoogled en wat dingen gedownload, maar die openen alleen maar GTA SA. ik heb al geprobeerd om de namen te verwisselen, dus samp in gta_sa en gta_sa in samp, maar dat werkt ook niet..

ik zie net dat er een Ik zoek een mod-topic is.. maar ik kan dit bericht niet meer verwijderen.. toch? :puh:

>>> Door Beagle: ..Maar ik kan 'm wel samenvoegen :)!<<<

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Als je topic hier verkeerd staat verplaatst een mod hem wel. ;) Maar volgensmij is een speedometer in SA:MP (die jij zelf installeerd) niet mogelijk, de meeste servers hebben ook al een speedometer ingebouwd.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hey, ik zoek een mod waarin de auto's van Gta SA worden veranderd in die van Gta VC. Ik ben heus niet van plan dit allemaal manueel te doen, daarom zoek ik een mod die dit doet. Het 'Ik zoek een mod'-topic is blijkbaar foetsie, want de link die je hier boven ziet werkt niet.

Alvast bedankt!

Mvg,

MP

(:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...