Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand een mod die de GTA: SA kaart ombouwt naar de GTA: IV kaart? Ja, ik heb GTA: IV maar ik heb ook een kut PC :puh:

En weet iemand een mod die de graphics net ietsjes beter maakt voor mijn nVideo GeForce 6200 TuboCache?

Ik zou het heel erg fijn vinden worshippy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

3e keer nu zit ik hoop ik goed

weet iemand waar ik de NS kan vinden voor GTA sa ?

:)

Ik heb gezocht maar niks voor je kunnen vinden, misschien dat je GTAGarage.com nog maar eens handmatig langs moet gaan.

Weet iemand een mod die de GTA: SA kaart ombouwt naar de GTA: IV kaart? Ja, ik heb GTA: IV maar ik heb ook een kut PC :puh:

En weet iemand een mod die de graphics net ietsjes beter maakt voor mijn nVideo GeForce 6200 TuboCache?

Ik zou het heel erg fijn vinden worshippy.gif

Nop, die modificatie is er niet en het lijkt me stug dat die ooit zal komen, de RenderWare Engine zal de hoge mate aan detail uit het Liberty City van GTA IV niet kunnen renderen. Om de huidige San Andreas map mooier te maken kun je overigens wel gebruik maken van de ENB Series Mod. Ik weet niet of die link je de laatste versie geeft, maar je hebt dan in ieder geval al wat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

vraag,wat is het verschil tussen mod aanvragen en ik zoek een mod??

nou ja

ik zoek een mod die de hotdog van enterable maakt dus dat je in die hotdogkar kan wandelen en kan rpen dat je hotdogs verkoopt :puh:

en ik zoek ook een enterable shamal (waar je ook kan inwandelen) ik had er 1 maar die werkt nie (1ntje van gtagarage.com)

alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

vraag,wat is het verschil tussen mod aanvragen en ik zoek een mod??

nou ja

ik zoek een mod die de hotdog van enterable maakt dus dat je in die hotdogkar kan wandelen en kan rpen dat je hotdogs verkoopt :puh:

en ik zoek ook een enterable shamal (waar je ook kan inwandelen) ik had er 1 maar die werkt nie (1ntje van gtagarage.com)

alvast bedankt!

3r 1s 33n gl1tch d4 j3 1n d3 sh4m4l k4n l0p3n, d13 st44t 0p w1k1g4

(er is een glitch da je in de shamral kan lopen, die staat op wikigta)

Link to comment
Delen op andere websites

vraag,wat is het verschil tussen mod aanvragen en ik zoek een mod??

Een mod aanvragen is dat je een idee hebt voor een mod en graag wil dat iemand die maakt, en als je een mod zoekt ben je dus een modificatie kwijt of wil je weten of andere mensen een mod kunnen vinden die jij niet vond. Meestal posten mensen hun aanvraag in beide topics wat niet de bedoeling is. Ook is het vaak zo dat alles wat je vraagt in het "ik zoek een mod" topic je zelf gemakkelijk kan vinden of zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik vroeg me af of er een mod voor GTA San Andreas is waarbij Area 69 juist hetzelfde is als bij de missie Black Project.

Wat bedoel ik hiermee = de spotlichten van de torens staan aan, er lopen bewakers over het terrein, de poort kan geopent worden via de controlekamer.

M.v.g

Link to comment
Delen op andere websites

vraag,wat is het verschil tussen mod aanvragen en ik zoek een mod??

nou ja

ik zoek een mod die de hotdog van enterable maakt dus dat je in die hotdogkar kan wandelen en kan rpen dat je hotdogs verkoopt :puh:

en ik zoek ook een enterable shamal (waar je ook kan inwandelen) ik had er 1 maar die werkt nie (1ntje van gtagarage.com)

alvast bedankt!

3r 15 33n gl1tch d4 j3 1n d3 5h4m4l k4n l0p3n, d13 5t44t 0p w1k1g4

(er is een glitch da je in de shamral kan lopen, die staat op wikigta)

1k w33t 4ll33n n13t w44r 0p w1k1gt4 d13 gl1tch 5t44t

(ik weet alleen niet waar op wikigta die glitch staat)

Bewerkt: door harmmrah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...