Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Inmiddels ben ik in bezit van GTA3 op mijn android telefoon. Nu weten de meeste dat Vice City map al lang naar GTA3 engine is verplaatst. Nu de vraag.. is dit ook mogelijk om dit op de Android versie te doen? Of zijn alle bestandsformaten anders? Ben zeer benieuwd.. indien er veel vraag is wil ik hier verder induiken.

Groetjes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk niet dat dat kan, want op de iPhone zal het heel anders gecomprimeerd en gecodeerd worden dan op je PC. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat je wat trainers erop kunt zetten, die destijds ook voor de games uitkwamen die op de PSP verschenen (LCS, VCS), maar echte mods waarbij models vervangen worden zal denk ik lastig worden. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal wel vrij lastig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat dat kan, want op de iPhone zal het heel anders gecomprimeerd en gecodeerd worden dan op je PC. Ik denk dat het niet lang zal duren voordat je wat trainers erop kunt zetten, die destijds ook voor de games uitkwamen die op de PSP verschenen (LCS, VCS), maar echte mods waarbij models vervangen worden zal denk ik lastig worden. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zal wel vrij lastig zijn.

Volgens mij niet hoor. Drifter heeft onlangs een Nissan 200SX S13 gemaakt voor de IPhone versie, met de standaard export tools voor GTA 3. Codering van voertuigen is dus sowieso hetzelfde. Aangezien voertuigen en gebouwen in de GTA trilogy gewoon hetzelfde bestandsformaat gebruiken (.dff'jes en .txd'tjes) neem ik aan dat, aangezien voertuigen dus nog steeds dff en txd gebruiken, gebouwen dat ook nog doen.

Zou dus gewoon mogelijk moeten zijn, of het al gedaan is: geen idee, of het ooit wordt gedaan: vast wel :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Interessant! Twee verschillende meningen waar in beide gevallen waarheid in zit ;)

Ik begon al snel met een poging tot het editen van main.scm maar rockstargames heeft een trucie uit gehaald. De wijzigingen van dit bestand hebben geen effect op het spel.

De DFF/TXD/COL formule zou het zelfde moeten zijn. Ik ga dus nog eens proberen. Helpen? vragen? laat maar horen!

Mocht iemand al een mod gevonden hebben tot betrekking op models hoor ik het graag.

Groetjes, Cooling

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

ik zoek en mod van een golf 3

voor gta sa weeten julie meschien en leuke mod

Ik denk dat ik wat voor je gevonden heb:

Kijk hier eens, ook op andere pagina's. Op die pagina staan 2 Golfjes mk3, het zijn wel allebei cabrio's. Helaas zijn dit soort auto's vaak bijna niet te vinden helemaal standaard. 6 van de 10 keer is het een model van lage kwaliteit en ze zijn bijna altijd getuned. Op die pagina staan echter wel 2 redelijk nette Golf 3 cabrio mods, zo te zien.

Overigens kun je dit soort mods zelf ook wel vinden door te googlen op GTA SA Golf 3, met de 2e link kwam ik al op die website...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik zou het niet weten met dat sneeuw. Google anders op 'Gta sa snow mod download' of iets anders wat daarop lijkt.

Ik zoek een mod: Ik weet dat je voertuigen met SAMI kunt modden, alleen dat is 1 voor 1. Is er een mod waarbij je alle voertuigen in 1x mod?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het niet weten met dat sneeuw. Google anders op 'Gta sa snow mod download' of iets anders wat daarop lijkt.

Ik zoek een mod: Ik weet dat je voertuigen met SAMI kunt modden, alleen dat is 1 voor 1. Is er een mod waarbij je alle voertuigen in 1x mod?

SAMI levert bugs op. Je kunt Alci's IMG editor proberen. Daarmee kun je meerdere bestanden tegelijk toevoegen. Je kunt er ook instellen dat de bestanden dan ook gelijk vervangen worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik zoek al heel lang naar goede mods voor geluid. Daarmee bedoel ik voor geweershoten, auto's... Ze moeten wel realistisch klinken. Als je er een goede weet, stuur die dan alsjeblieft eens door. Leg ook even uit hoe ik het moet installeren knipoog.gif

Al vast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hallo, ik zoek al een tijdje op zoek naar een goede crosshair, maar ik vind echt niet wat ik wil. Ik zoek achter een crosshair dat eigenlijk gewoon een soort punt is. In het volgende filmpje staat het perfecte voorbeeld van wat ik wil. Op 01.45 kan je het goed zien.

http://www.youtube.com/watch?gl=SN&feature=related&hl=fr&v=5KD2ikR-NYE

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...