Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Weet iemand of er modifications zijn van Nederlandse hulpdiensten (de voertuigen) voor GTA Vice City? Ik heb veel gezocht, maar kan ze niet vinden. Voor SA zijn er genoeg, maar die hoef ik niet :puh:

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet niet of het hierboven al genoemd is, dan heb ik er totaal overheen gelezen maar weet iemand of er een mod is voor gta iv waarmee je de lichten van een voertuig aan en uit kan doen? dus niet de fog/head lights maar allemaal voor en achter.

Dankje alvast voor de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

hallo ik heb 3 vragen 1. is er ook een NL brandweer mod die het doet 2. waarom doen de ladder wagen mods het nooit 3. is er iemand die me een link kan sturen naar een site met de NL brandweer wagen en ladder wagen die het doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Hallo,

Ik zoek al een langere tijd naar een Monstertruck Golfcart, want dit lijkt echt super erg op zo'n Rock Crawler.

Een beetje iets zoals dit:

of Klik.

Maar niet dit dus: Klik.

Als iemand toevallig iets weet, laat hier eventjes een reactie achter ASJEBLIEFT. Ik zoek er al zo lang namelijk...

Bedankt. Point

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders

alleen waar kan ik die krijgen?

Bewerkt: door grandtheftautolover
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag voor CJ een ajax shirt van het seizoen van dit jaar(in plaats van het groene eris shirt)of iets anders

alleen waar kan ik die krijgen?

Visser heeft gelijk of

Hier kan je hem wel vinden :puh: : http://www.gtaforum.nl/topic/120390-hoe-zou-jij-in-straatgevecht-iemand-snel-uitschakelen/

daar kan je het niet krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Weet iemand ook of er een mod is van de bloodring in San Fierro waarbij geen tijd is?

Het leuke aan de bloodring vind ik het botsen met andere auto's, maar die tijd is zo irritant omdat er steeds net iemand voor mij ingaat. :bonk:

Gr. GTAK

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...