Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Ik vroeg me af of er een mod was zodat je in Area 69 het ondergrondse gedeelte kunt betreden. Ik heb gezien dat er al zo een mod bestaat, maar deze veranderd ook een aantal andere zaken zoals bijvoorbeeld geen SAM, een saveplaats,... Ik zoek dus een mod die alles origineel houdt, behalve dan dat je het ondergrondse gedeelte kan betreden. Iemand enig idee of dit al bestaat, en indien ja, waar ik dit kan vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

haj.. dit is misschien het verkeerde topic.

maar ik zoek de skin van die gta iv agent met dat blauwe jack met aan de achterkant LCPD erop staat in het geel voor GTA SA ?

ik zou heel erg blij zijn als ik die heb!!

Thx alvas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg me af of er een mod was zodat je in Area 69 het ondergrondse gedeelte kunt betreden. Ik heb gezien dat er al zo een mod bestaat, maar deze veranderd ook een aantal andere zaken zoals bijvoorbeeld geen SAM, een saveplaats,... Ik zoek dus een mod die alles origineel houdt, behalve dan dat je het ondergrondse gedeelte kan betreden. Iemand enig idee of dit al bestaat, en indien ja, waar ik dit kan vinden?

Klik, 5 seconden googlen! Probeer het in het vervolg eerst eventjes zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ooit wel een versie geweest, maar ik vraag me af of dat afgemaakt is. Je kunt het proberen..

Hij is nooit volledig afgewerkt geweest, er is maar 1 ding uitgebracht, en dat zijn maar 2 auto's :(

Maar toch bedankt, iemand anders of jijzelf terug ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, in het verleden is kon Niko Bellic als model online in mods zoals player selector en simple native trainer. Ze hebben naargelang de tijd vorderde, de mods aan de patches aangepast en verbeteringen toegevoegd. Zo hebbe, ze ook Niko Bellic uit MP gehaald, omdat de game dan kon crashen.

-Nou zou ik graag een simple native trainer of player selector hebben waar Niko wel in MP kan.

-Als dit te moeilijk is; je mag ook de textures/skin van Niko Bellic (in een maatpak)naar een ped skin overbrengen.

Dus als ik Niko in MP wil dat ik bijvoorbeeld m_m_doc_scrubs_01_p moet laden(omdat die skin van die dokter dan in Niko's skin is gewijzigd)

AUB zo snel mogelijk tegen 26 februari _O_

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een mod waarmee je ingame missies kan maken. heb al gezocht maar kon niks vinden alvast bedankt :) grtzz Markanie edit: volgens mij was hij van iemand op deze site

Jij bent vast en zeker op zoek naar de Design Your Own Mission mod van Dutchy3010 en PatrickW ?

Daarmee kan je eigen missies ingame maken, en het is gemaakt door 2 mensen van deze site :)

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5038

Veel plezier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...