llllllllll Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 hoi iedereen ik ben nu al een tijd opzoek naar een nederlandse politiewagen voor gta vc weet iemand waar ik die kan vinden? alvast bedankt heb je al op :gtagarage.com,gtainside.de en thegtaplace.com gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nimesh.gta Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 (bewerkt) hoi iedereen ik ben nu al een tijd opzoek naar een nederlandse politiewagen voor gta vc weet iemand waar ik die kan vinden? alvast bedankt heb je al op :gtagarage.com,gtainside.de en thegtaplace.com gekeken? ja ik heb alles door gezocht naar mijn weet ik heb gegoogled ik kwam alleen dingen vooor sa tegen EDIT: laat maar ik heb zelf met veel moeite iets lopen maken (terwijl ik dus echt niet goed ben in het veranderen van die vormen ik zout voor de genen die dat willen maar ff uploaden. EDIT 2: laat maar ik ben alle bestanden kwijt ---> 4rus Bewerkt: 1 november 2009 door nimesh.gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 hallo ik zoek een mod waarbij alle (de meeste dingen dan)van gtaIV naar gta sa gaan oja aub geen enb. series of "New Great Effects" maar ik zou graag deze dingen in gta sa hebben 1gta 4 animaties 2gta4 weapon sound 3effecten :wapen effecten auto damage effecten 4handling, auto's 5gta4 hud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 je kan ook ff zoeken op : gta-worldmods.de / gta-modding.it / gtainside.com / gtagarage.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) je kan ook ff zoeken op : gta-worldmods.de / gta-modding.it / gtainside.com / gtagarage.com oke maar daar kom ik alleen maar "new great effects"tegen PS waaronder moet ik dan zoeken (misc cleo3 etc.) want als ik dat weet zoek ik google NOG een keer af:) alvast bedankt Bewerkt: 4 november 2009 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Veel van jou genoemde mods bestaan niet en zijn ook niet mogelijk voor SA, dus je moet het doen met wat ze hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2009 Veel van jou genoemde mods bestaan niet en zijn ook niet mogelijk voor SA, dus je moet het doen met wat ze hebben. oke ik ga het boekje van gta4 zoeken:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loading... Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 Hoi, Ik zoek en mod waarbij alleen maar politieagenten rondlopen in GTA San Andreaas. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2009 Hoi, Ik zoek en mod waarbij alleen maar politieagenten rondlopen in GTA San Andreaas. Alvast bedankt volgens mij is daar een cheat voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loading... Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 Hoi, Ik zoek en mod waarbij alleen maar politieagenten rondlopen in GTA San Andreaas. Alvast bedankt volgens mij is daar een cheat voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 ff zoeke op google kan geen kwaat: http://www.filefront.com/5120970/San-Andreas-Copland-2006/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 ik zoek een sneeuw schuiver: maar op die site staat geen download link (niet de boventste link) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2009 (bewerkt) Waar heb je dat plaatje gevonden? (Welke pagina?) Bewerkt: 8 november 2009 door _Night-Men_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Bij de lowrider modshop kun je ook de kleur van het interieur aanpassen. Maar bij de transfender kan dit niet. Is er misschien een mod bekend die dit mogelijk maakt? grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 is er een mod dat je die target van de PS2 op de PC versie krijgt als je op iemand mikt dat hij dan vast staat??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.