michelns Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Kun je met een mod het luchtverkeer veranderen, zoals meer vliegtuigen tegelijkertijd of andere route? Bewerkt: 28 januari 2008 door Bling Letterype naar normaal veranderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Volgens mij gaat dat met SCM of met paths, maar ik kan het mis hebben. Overigens bestaat er een topic Aanvraag topic voor modificaties. PS. Welkom op het forum! PPS. Niet in hoofdletters typen aub, dat komt zo SCHREEUWERIG over. Bewerkt: 28 januari 2008 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 Hallo(volgens mij is dit het verkeerde forum maar oké ) Er is een mod dan kan je de camera heel ver van je af doen. Waar kan ik die downloaden. als je dat aan zet dan staat er: Free Look: True Ik hoop dat jullie het weten. Dank je[/font] Unmountable Tijmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 Ah, die weet ik nog wel.. Dat is de 'Camhack', die je gewoon op internet kunt downloaden. Ik denk dat je nog wel weet hoe alles werkt, de download vind je hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johansforum Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 hallo forumleden.ik heb weer een vraag.. met welk programma kan je zelf auto's etc. maken? en dan nog een vraag: als je dit clipje ziet kijk hier hoe kan je die auto's zo laten zweven en laten vliegen net als in het filmpje? hallo, krijg ik nog een antwoord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 hallo forumleden.ik heb weer een vraag.. met welk programma kan je zelf auto's etc. maken? en dan nog een vraag: als je dit clipje ziet kijk hier hoe kan je die auto's zo laten zweven en laten vliegen net als in het filmpje? hallo, krijg ik nog een antwoord? Rustig, als we het niet weten kunnen we je niet helpen. We geven wel antwoord als we het weten/ Back to the point: Als je zelf wilt leren modden kun je beter in het ''Ik wil leren modden'' topic (>>[urlhttp://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709]Klik![/url]<<) en in de ''Master Tutorial List'' (>>Klik!<< kijken. Ook raad ik je aan om video info te lezen, want hij zegt duidelijk eerst te lezen, want hier staat de meeste informatie. Dit heb ik over de zwevende auto's. I used an Xploder cheat device which you can get by going to xploder.net and I used cheat codes from maxbot.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
UlimateGTAFAN Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Bestaat er een mod dat er meer eilanden worden toegevoegd aan gta san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Bestaat er een mod dat er meer eilanden worden toegevoegd aan gta san andreas? Kijk eens rond op >>deze<< pagina. Hier staan genoeg eilanden of maps voor San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ijordi Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 goede dag allemaal ik zoek een renault laguna II voor VICECITY zo een als in de bijlage als iemand die kan vinden mail het me dan ff naar dit email adres : iiijordi (at) hotmail DOT com alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Haan Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 ik zoek een mod waarmee je boven in je schrem ziet hoe veel mensen je in totaal vermoord hebt en hoeveel auto's dat lijkt er fijn want als ik een remote bomb op een mensje plaats en die weg laat lopen als een soort terrorist dan wil ik wel weten natuurlijk om de ''aanslag gelukt is'' en het is vervelend om iedere keer in je stats te kijken... het is voor GTA SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robin binka Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2008 Is er een mod of iets anders waardoor er meer auto`s in een garage kunnen in plaats van 4, en dan bedoel ik vooral die op Verdant Meadows. Alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
f-16gek Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2008 Ik zoek nu al ruim 2 maanden voor een mod voor een f-16 . Maar ik heb er nog steeds geen gevonden. Dus ik ben niet zeker dat hij er is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fabio000 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Ik zoek nu al ruim 2 maanden voor een mod voor een f-16 . Maar ik heb er nog steeds geen gevonden. Dus ik ben niet zeker dat hij er is. volgens mij wel kijk op www.gtainside.com wel duits maar oke (duits en engels) daar staat ergens een f-16 en die vervangt de hydra! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fabio000 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 (bewerkt) Hallo ik zoek ook een mod voor een nieuw stuk in de map van GTA SA dat erbij komt dus niet echt SAN ANDREAS vervangt maar een nieuw eilandje komt ofzo (sorry voor dubbel post echt sorry!) maar bijvoorbeeld een nieuw eiland met stunts of een nieuw eiland met een stadje maar het hoeft niet perse een nieuw eiland te zijn want een stuk van die akkers enzo mogen wel weg! Alvast bedankt! Bewerkt: 2 februari 2008 door fabio000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2008 Hallo ik zoek al heel lang naar gta sa nl patch kan nie vinden weet iemand waar ik hem kan downloaden.,alfast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.