Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo(volgens mij is dit het verkeerde forum maar oké :D )

Er is een mod dan kan je de camera heel ver van je af doen.

Waar kan ik die downloaden.

als je dat aan zet dan staat er:

Free Look: True

Ik hoop dat jullie het weten.

Dank je[/font]

Unmountable Tijmen :7

Link to comment
Delen op andere websites

hallo forumleden.

ik heb weer een vraag..

met welk programma kan je zelf auto's etc. maken?

en dan nog een vraag:

als je dit clipje ziet kijk hier hoe kan je die auto's zo laten zweven en laten vliegen net als in het filmpje?

hallo, krijg ik nog een antwoord?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo forumleden.

ik heb weer een vraag..

met welk programma kan je zelf auto's etc. maken?

en dan nog een vraag:

als je dit clipje ziet kijk hier hoe kan je die auto's zo laten zweven en laten vliegen net als in het filmpje?

hallo, krijg ik nog een antwoord?

Rustig, als we het niet weten kunnen we je niet helpen. We geven wel antwoord als we het weten/ :duh:

Back to the point: Als je zelf wilt leren modden kun je beter in het ''Ik wil leren modden'' topic (>>[urlhttp://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709]Klik![/url]<<) en in de ''Master Tutorial List'' (>>Klik!<< kijken. :)

Ook raad ik je aan om video info te lezen, want hij zegt duidelijk eerst te lezen, want hier staat de meeste informatie. Dit heb ik over de zwevende auto's. ;)

I used an Xploder cheat device which you can get by going to xploder.net and I used cheat codes from maxbot.com
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een mod waarmee je boven in je schrem ziet hoe veel mensen je in totaal vermoord hebt en hoeveel auto's dat lijkt er fijn want als ik een remote bomb op een mensje plaats en die weg laat lopen als een soort terrorist ^_^ dan wil ik wel weten natuurlijk om de ''aanslag gelukt is'' :puh: en het is vervelend om iedere keer in je stats te kijken...

het is voor GTA SA _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nu al ruim 2 maanden voor een mod voor een f-16 :puh:. Maar ik heb er nog steeds geen gevonden. Dus ik ben niet zeker dat hij er is.

volgens mij wel kijk op www.gtainside.com wel duits maar oke (duits en engels) daar staat ergens een f-16 en die vervangt de hydra!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik zoek ook een mod voor een nieuw stuk in de map van GTA SA dat erbij komt dus niet echt SAN ANDREAS vervangt maar een nieuw eilandje komt ofzo (sorry voor dubbel post echt sorry!) maar bijvoorbeeld een nieuw eiland met stunts of een nieuw eiland met een stadje maar het hoeft niet perse een nieuw eiland te zijn want een stuk van die akkers enzo mogen wel weg!

Alvast bedankt!

Bewerkt: door fabio000
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...