Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

Nou het gaat er niet om het rijgedrag van de politieauto bij een andere auto te krijgen, maar meer om een radio in een politie auto te krijgen.

zodat ik ook radio kan luisteren in een politieauto.

Maar hoe weet ik dan welke getallen ik moet nemen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou het gaat er niet om het rijgedrag van de politieauto bij een andere auto te krijgen, maar meer om een radio in een politie auto te krijgen.

zodat ik ook radio kan luisteren in een politieauto.

Maar hoe weet ik dan welke getallen ik moet nemen?

Dat kun je zien bij de andere auto's, als je die van de politie kunt zien zie je ook die van de andere auto! :Y

Maar dan heb je niet de radio dus daar schiet je ook niet veel mee op :7:N:7 !

Bewerkt: door Marvin...
Link to comment
Delen op andere websites

hallo forumleden.

ik heb weer een vraag..

met welk programma kan je zelf auto's etc. maken?

en dan nog een vraag:

als je dit clipje ziet kijk hier hoe kan je die auto's zo laten zweven en laten vliegen net als in het filmpje?

hallo, krijg ik nog een antwoord?

Rustig, als we het niet weten kunnen we je niet helpen. We geven wel antwoord als we het weten/ :duh:

Back to the point: Als je zelf wilt leren modden kun je beter in het ''Ik wil leren modden'' topic (>>[urlhttp://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14709]Klik![/url]<<) en in de ''Master Tutorial List'' (>>Klik!<< kijken. :)

Ook raad ik je aan om video info te lezen, want hij zegt duidelijk eerst te lezen, want hier staat de meeste informatie. Dit heb ik over de zwevende auto's. ;)

I used an Xploder cheat device which you can get by going to xploder.net and I used cheat codes from maxbot.com

maar ik kan dat programma niet vinden voor de pc! kan iemand me helpen zoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat dat programma voor de PS2 is. Zoek op Google naar trainers voor SA, want trainers zijn precies hetzelfde, alleen soms wat andere functies. Zoek op Google naar 'GTA SA Crazy Trainer +151'. Deze heeft 151 functies, misschien wel wat voor jou. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat dat programma voor de PS2 is. Zoek op Google naar trainers voor SA, want trainers zijn precies hetzelfde, alleen soms wat andere functies. Zoek op Google naar 'GTA SA Crazy Trainer +151'. Deze heeft 151 functies, misschien wel wat voor jou. ;)

die heb ik al.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat dat programma voor de PS2 is. Zoek op Google naar trainers voor SA, want trainers zijn precies hetzelfde, alleen soms wat andere functies. Zoek op Google naar 'GTA SA Crazy Trainer +151'. Deze heeft 151 functies, misschien wel wat voor jou. ;)

hoe kan je die dan op de ps2 krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat dat programma voor de PS2 is. Zoek op Google naar trainers voor SA, want trainers zijn precies hetzelfde, alleen soms wat andere functies. Zoek op Google naar 'GTA SA Crazy Trainer +151'. Deze heeft 151 functies, misschien wel wat voor jou. ;)

hoe kan je die dan op de ps2 krijgen?

Trainers kun je niet op de PS2 krijgen, maar je hebt wel weer cheatdevices voor de PS2 zoals ARmax of Exploder. Op Bol.com kun je ARmax vinden, maar voor een Exploder kun je beter Google raadplegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat dat programma voor de PS2 is. Zoek op Google naar trainers voor SA, want trainers zijn precies hetzelfde, alleen soms wat andere functies. Zoek op Google naar 'GTA SA Crazy Trainer +151'. Deze heeft 151 functies, misschien wel wat voor jou. ;)

hoe kan je die dan op de ps2 krijgen?

Trainers kun je niet op de PS2 krijgen, maar je hebt wel weer cheatdevices voor de PS2 zoals ARmax of Exploder. Op Bol.com kun je ARmax vinden, maar voor een Exploder kun je beter Google raadplegen. ;)

kan je ook niet zelf zo'n ding maken dat je die cars laat vliege?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al wat gedownload en ik zoek nog een paar dingetjes mssn dat iemand mij kan helpen

Al gedowload :

Nederlandse ambulance

Nederlandse ambulance personeel

Nederlandse Politie auto

ik heb de Nederlandse Politie auto geprobeert te instaleren maar zodra ik dat doe en ik wil san andreas opstarten gooi hij hem naar bureau blad toe met een ''random'' fout melding Ik zet de readme hier onder misschien dat daar een fout inzit ik durf het niet aan om de rest te instaleren ik gebruik wel gewoon img tool 2.0 zoals daar staat

Voor de rest zoek ik dan als het allemaal lukt de uniform van de Nederlandse politie en de Super Heftruuk

En dan nog een paar reqeustjes

Een groot schip waar je op kan varen container ofzo

en de nederlandse brandweerwagen + uniforum.. weet niet als dit er al is of niet kon het zo 1,2,3 niet vinden

Alvast bedankt voor de hulp.... :cya:

o iedereen. Een tijdje geleden Pumbars een ChevroletCaprice91Politieauto gemaakt. Ik heb de DFF ietsjes aangepast en natuurlijk de skin. Zodat hij dus lijkt op de Nederlandse politieauto. Nu kun je dus rondrijden in een Nederlandse politieauto rijden.

Installatie: Open met IMG Tool 2.0 gta3.img uit je models map bij: *:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models Dan zoek je de bestanden copcarla.txd en copcarla.dff, en die vervang je (rechtermuisknop en replace) met de .dff en .txd files van mijn mod.

Dan rebuild archive,

daarna ga je naar je GTA SA map, open de map data, en open het textbestand ''vehicle'' met kladblok.

Zoek de lijn Copcarla op (nummer 596). En vervang de lijn ''copcarla'' met:

596, copcarsf, copcarsf, car, POLICE_SF, POLICAR, null, ignore, 10, 0, 0, -1, 0.8, 0.8, 0

Sla op en open het textbestand ''handling'', zoek weer naar de lijn ''ambulan'' en vervang die met:

POLICE_LA 2100.0 4200.0 1.2 0.0 0.26 -0.15 75 0.733 0.734 0.505 5 260.0 29.0 5.4 R P 18.0 0.54 1 33.5 0.943 0.083 1.0 0.286 -0.15 0.5 0.09 0.2 0.48 35000 110000 1000000 0 1 0

Sla weer op en sluit alles, start GTA San Andreas op, vermoord iemand (of rij gewoon naar een politiebureau) en steel die politieauto!

Veel succes en plezier!

Model made by Pumbars

Texture made by Snelwegfreak

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...