DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Als je zorgt dat er een 6 sterren wantedlevel achter je aan komt dan zullen die vrachtwagens met mariniers erin achter je aan komen, een mod is dus niet nodig. Succes. Als je toch een mod wilt, zou je >>>hier<<< kunnen kijken. Bewerkt: 5 februari 2008 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geso Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 ja ik weet wel dat ik hem dan krig maar ik zou hem willen veranderen ja duidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AwiVC Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 ja ik weet wel dat ik hem dan krig maar ik zou hem willen veranderenja duidelijk Waar zou je hem dan in willen veranderen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 ik zoek naar een vrachtwagen die helemaal verlicht word door lichjes ik heb het ooit gezien bij een vriend maar ik kan het nu nergens meer vinden help mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
geso Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 in zoiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Hoi jongens is zoek Een Ferrari Testarossa Klik This modification will replace the Cheetah within GTA: San Andreas, with that of a Ferrari Testarossa. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 in zoiets Bestaat helaas niet sorry, in ieder geval ik heb hem niet kunnen vinden Groeten Tim Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 (bewerkt) Ik zoek niet een echte mod maar: Ik zoek het 3DS Auto Model EDIT: Whoops dubbelpost Bewerkt: 7 februari 2008 door Timske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2008 Ik zoek een mod waar CJ op zijn handen kan staan en alles weet iemand waar die mod is wat ik vind em wel cool ik had em op youtube gezien maar ik weet niet meer welk filmpje srry , Mvg, WALLAH =D Deze? http://www.gtainside.com/download.php?do=c...27&orderBy= Kan ik niet lesen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mazdarxtom Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 (bewerkt) weet er soms iemand hoe ik een motor geluid in het spel gta sanandreas kan zetten want ik versta de uitleg niet goe in de klad blok. geluiden van auto's(need for speed of ander )op voorand toch bedankt.bedankt Bewerkt: 9 februari 2008 door mazdarxtom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Hier heb je al het geluid van een Ferrari Modena 360 motor, en op die website staan er vast ook meer auto- geluiden voor San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mazdarxtom Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 bedakt. voor de site Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marvin... Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2008 Ik zoek een mod dat je iets aan zet en dan staat er in beeld: "NITRO OXIDE!" Ik weet dat dit ook in de n00bmode zit maar kun je dat ook los krijgen??? Hier een voorbeeldfilmpje: http://video.google.nl/videoplay?docid=-33...h&plindex=3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Ik wil heel graag een goeie M-16.Ik heb paar gevonden, maar dat waren M-4's in andere kleuren .Heb al gevonden . Ik was op zoek naar Antonov An225 Mirijya (of zoeits) en ik heb een gevonden, maar door die crasht mijn SAMI , dus zou iemand een werkende versie kunnen vinden . Alvast bedankt . Bewerkt: 12 februari 2008 door rhino_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtakeus Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2008 weet iemand een goede site in het nederlands of engels voor mods? ik zoek scooter en auto mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.