Ghost_Rider Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 (bewerkt) weet iemand een goede site in het nederlands of engels voor mods?ik zoek scooter en auto mods Kijk eens op TheGTAPlace, GTAGarage, en GTAInside. Op deze sites moet je genoeg mods vinden. Bewerkt: 12 februari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Weet iemand toevallig of er een Murcielago Roadster bestaat? Niet die van Gallardo maar echt gewoon van Lamborghini Murcielago. PS, ook niet die van JVT. Reageren
marnixynaitor Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ik zoek de claude skin (mannetje uit gta3) voor in gta san andreas. kan iemand mij helpen? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 februari 2008 Rapport Geplaatst: 13 februari 2008 ik zoek de claude skin (mannetje uit gta3) voor in gta san andreas. kan iemand mij helpen? Klik GTA-fan2 Reageren
Jopper47 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik had heel vroeger een mod dat de nachten in GTA San Andreas heel donker werden en de dagen niet meer zo zonnig en licht. Weet iemand hoe deze mod heet of waar ik hem kan downloaden? Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 Ik zoek de vliegende auto uit Harry Potter Alvast bedankt Reageren
markoes Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Weet iemand waar ik de speedometer voor gta san andreas kan downloaden alvast bedankt, groetjes markoes Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 De Speedometer mod kun je >>>hier<<< downloaden, veel plezier ermee. Reageren
markoes Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 De Speedometer mod kun je >>>hier<<< downloaden, veel plezier ermee. thanks man Reageren
markoes Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 als ik hem heb gedownload dan doet hij het niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Het is een kwestie van dubbelklik op het icoontje en stel de Speedometer in zoals jij wilt, dan moet je GTA San Andreas opstarten via het Speedometer scherm. Succes. Reageren
casanova Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zou het heel erg fijn vinden als je op een bepaalde manier de auto radio in een politie auto kan krijgen. Want ik vind die auto's wel fijn rijden, maar ik mis de muziek altijd Alvast bedankt! Reageren
K.O. Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zou het heel erg fijn vinden als je op een bepaalde manier de auto radio in een politie auto kan krijgen.Want ik vind die auto's wel fijn rijden, maar ik mis de muziek altijd Alvast bedankt! Ik weet niet of dit mogelijk is met mods, maar als het puur om het rijgedrag gaat, moet je de regel van de politie in handling.cfg eens bekijken en een aantal getallen overnemen naar een auto die wel radio heeft. Da's veel makkelijker. Reageren
Venzio Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zoek er een paar van Harry-Potter Zweinstein dus de school Dat CJ in Harry Verandert en dat je toverkrachten hebt en een toverstok hebt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Ik zoek de vliegende auto uit Harry PotterAlvast bedankt Ik zoek er een paar van Harry-PotterZweinstein dus de school Dat CJ in Harry Verandert en dat je toverkrachten hebt en een toverstok hebt Ik vond alleen een vliegende bezem van Harry potter: http://www.gtainside.com/download.php?do=c...03&orderBy= Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.