Vercetti24 Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Weet iemand of een mod is die aleen Vercetti Estate Toevoegd in sa? En weet iemand werkende mod die vliegveld van Cj (Verdant Meadows) in een legerbasis veranderd? ik heb op gtagarage eentje gezien, maar die kon ik niet downloaden . Alvast bedankt Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Weet iemand of een mod is die aleen Vercetti Estate Toevoegd in sa? En weet iemand werkende mod die vliegveld van Cj (Verdant Meadows) in een legerbasis veranderd? ik heb op gtagarage eentje gezien, maar die kon ik niet downloaden . Alvast bedankt Ik heb niks over een mod die er een heel nieuw vLegerbasis van maakt. Wel één die er een niewe moderne vliegveld zet. Die ook goed? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 (bewerkt) Nvm... is al klaar nu moet ik aleen nog weten hoe ik andere sounds erin zet zoals bij de NL politie auto een NL sirene Bewerkt: 26 februari 2008 door Sa_bullldog Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ja die is ook goed. Mag ik de dowload link voor die mod? Reageren
Evan Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) volgens mij bestond hij wel maar ik kan hem niet vinden: nieuwe weg texture, of nieuwe weg reflectie ik heb wel eentje gevonden maar die vervangt alleen de wegen van: LV naja als iemand kan helpen alvast bedankt Edit: ik heb het over GTA SA Bewerkt: 26 februari 2008 door Evan Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Ik zoek een sneeuw mod voor gta 3. Ik weet dat er een bestaat maar ik heb hem nooit kunnen vinden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Ik zoek Delta vliegtuigen voor GTA San Andeas Ik heb op grote bekende modsites afgezocht maar geen succes. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ja die is ook goed. Mag ik de dowload link voor die mod? Alsteblieft! Reageren
fabio000 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zoek een mod waardoor CJ meer kracht krijgt zoals bij VC POWER mod Alvast bedankt Reageren
Venzio Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik zoek een mod waardoor CJ meer kracht krijgt zoals bij VC POWER modAlvast bedankt Ik denk dat je de superman mod bedoelt? >>> KLIK <<< dat is een tut hoe je hem instaleert Reageren
fabio000 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) ik zoek een mod waardoor CJ meer kracht krijgt zoals bij VC POWER modAlvast bedankt Ik denk dat je de superman mod bedoelt? >>> KLIK <<< dat is een tut hoe je hem instaleert nou, eigenlijk niet, lijkt er op want ik heb de superman mod al, maar hij heeft geen krachten waarmee auto,s en andere dingen kan gooien enzo. alsnog bedankt Bewerkt: 29 februari 2008 door fabio000 Reageren
melizardman Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 ik had een vraagje heel simpel<,, het geluid van de minigun uit vice city, kan die in SA geplaatst worden, ik vind dat geluid van vice city veel beter dan die van SA... weet iemand hoe dit moet en waar te downloaden?? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Is er een mod dat je elke interior binnen kan? Of tenminste huizen van Burglary missie zonder missie te hoeven starten? Alvast bedankt . Reageren
Dark_Huntah Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 ik zoek een car spawner die snel spawnt kan iemand helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.