Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht dat dit algemen was, en ik kan die van gta III niet vinden?

Lars

Nee, dit is het 'General' gedeelte van GTA San Andreas, kijk maar bovenaan. ;)

Maar zoals je al aan mijn ge-editte bericht hebt kunnen zien, ben ik voor je op zoek gegaan, maar heb ik niets kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod heet San An Studios, maar ik weet niet zeker of ze jou kunnen achetrvolgen met motors,maar zeker met auto's. ik zet link voor dowload later want nu heb ik geen tijd.

Ik heb al een teleport mod, maar weet je soms een mod dat er gewoon een enex voor de deur staat. Ik weet dat hij bestaat want ik heb hem ooit gezien maar geen idee waar :duh: . Ik wil die mod heel graag :Y:Y:Y .

Ik heb die hidden interior mod heel erg nodig _O__O__O__O_ .

Hier een link voor san an studios:SA studios Die site is wel in het Pools, maar ik denkt dat je wel uitkomt ^_^ .

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Deze mod heet San An Studios, maar ik weet niet zeker of ze jou kunnen achetrvolgen met motors,maar zeker met auto's. ik zet link voor dowload later want nu heb ik geen tijd.
Ik heb al een teleport mod, maar weet je soms een mod dat er gewoon een enex voor de deur staat. Ik weet dat hij bestaat want ik heb hem ooit gezien maar geen idee waar :duh: . Ik wil die mod heel graag :Y:Y:Y .

Ik heb die hidden interior mod heel erg nodig _O__O__O__O_ .

Hier een link voor san an studios:SA studios Die site is wel in het Pools, maar ik denkt dat je wel uitkomt ^_^ .

nou k snap helemaal niks van pools..

kan je me helpen..

hoe moet ik het instaleren en hoe moet ik ermee werken.??

Link to comment
Delen op andere websites

Om hem te downloaden moet je op San Andreas Studios klikken. In het rar of zip bestand zou een readme (in het Engels) erbij moeten zitten. Ik denk dat je Engels wel begrijp. Als ie in het Pools is dan kan ik hem voor je vertalen :Y .

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Om hem te downloaden moet je op San Andreas Studios klikken. In het rar of zip bestand zou een readme (in het Engels) erbij moeten zitten. Ik denk dat je Engels wel begrijp. Als ie in het Pools is dan kan ik hem voor je vertalen :Y .

Greetz :cya:

ja dat zou ik cool vinden.. :tu:

want die van mij is in het pools.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, ik zoek een mod en ik ben hem vaak tegen gekomen,

Namelijk een soort Godfather/Jaren 30 stijl mod,(Dacht dat ie '30 Style mod' of dergelijke heette, maar weet niet meer zeker.

Weet zeker dat die er is maar weet niet meer waar :(

Dus weet iemand hem te vinden want heb al an alles afgezocht.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een poosje op zoek naar een manier om radiostations uit SA te luisteren zonder GTA te moeten draaien. Dus een soort extern programma'tje dat de datafiles van SA inleest en vervolgens begint te spelen.

Bestaat er zoiets? Of zijn er programma's die een complete radioloop (dus eeuwig herhaalbaar bestand) maken in een belachelijk groot MP3tje?

Link to comment
Delen op andere websites

Die Kun je vinden op de site van rockstar
Daar staat inderdaad een radiospeler, alleen deze speelt maar een paar korte fragmenten van elk radiostation. Wat ik meer zocht was een programma dat alle data inleest vanuit mn GTA:SA folder, en vervolgens (net als ingame) radio afspeeld.

Anyway bedankt voor je hulp. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...