_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Modificatie-verzoekjes (voor het maken van een nieuwe mod) kan je beter in één van >deze fora< plaatsen. Succes. Reageren
joppie Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Reageren
Traser Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Hee man Thnx!! Reageren
Jusser Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Hee man Thnx!! waarom helpen jullie hem wel en mij niet? nou nog maar is: ik wil een mod waarbij er geen verkeer meer rijdt. (thx) Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Hee man Thnx!! Moet je plaatsen in hoofd directory van SA? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik zoek de mod, die je de optie geeft om de lichten van je auto uit te zetten, en je auto helemaal uit te zetten en andersom natuurlijk Mvg -T Heb ik een bestandje voor: L = voor de lichten I = voor de motor D3D9.dll Hee man Thnx!! waarom helpen jullie hem wel en mij niet? nou nog maar is: ik wil een mod waarbij er geen verkeer meer rijdt. (thx) Als je egt zo graag die mod wilt moet je naar het stunt pack kijken. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) ik wil graag een marquis met een vol zwart zijl dat dus helemaal opengezet is en een beetje snel graag want een van mijn mods wordt nooit gevonden en /of nooit gemaakt Zo dus (de bovenste) zo dus niet (de onderste) Bewerkt: 25 mei 2008 door Anton van Hussel Reageren
Teqskater Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Ik dacht dat ik vorig jaar op dit forum een gedetaileerde 3d achtige kaart had gedownload. weet iemand die nog te vinden. ik vond hem te gek. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Welkom op het forum Teqskater Had je al een zoekmachine geprobeerd? Ik kwam tot >dit resultaat<-- daar op klikken. De tweede afbeelding is waarschijnlijk wat je zoekt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Ha tegskater, Ik denk dat ik precies weet welke kaart jij bedoelt. Bedoel je deze kaart? Dat is een 'satelliet' foto van San Andreas, die het dichtsbij '3d' in de buurt komt. Voor meer kaarten kun je overigens terecht bij de 'plattegronden' op Wikigta (waar deze kaart helaas niet bij staat). Met vriendelijke groeten, NeoSyp @:Koetje: Daar kwam ik eerst ook op uit, maar als je verderklikt zie je dat hij helaas doodloopt...Als je echter op 'san andreas 3d map' zoekt krijg je wel een werkend resultaat Bewerkt: 18 mei 2008 door $NeoSyp$ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) @:Koetje: Daar kwam ik eerst ook op uit, maar als je verderklikt zie je dat hij helaas doodloopt...Als je echter op 'san andreas 3d map' zoekt krijg je wel een werkend resultaat Je hebt gelijk, maar ik zie bij jou link echter ook geen geldig plaatje ... Ik heb even verder gezocht en ik denk dat >deze kaart< wel het gewenste resultaat oplevert.Edit: Bovenstaande link brengt je naar een kleine versie van een oorspronkelijke veel grotere kaart. Het origineel is overigens 1,2 Gigapixels groot en niet beschikbaar voor anderen behalve de maker van deze kaart: Ian Albert. Een grote kaart die wel beschikbaar is is een kaart van 6000x6000 pixels en is te vinden én te downloaden op >deze site van Ian Albert<. Bewerkt: 18 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
gtagamer500 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 is er ook een KM/h teller om te downloaden voor gta sanandreas Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 is er ook een KM/h teller om te downloaden voor gta sanandreasDie staat gewoon in DIT topic, als je de zoekfunctie had gebruikt had je 'm in no-time gevonden: >klik< Reageren
joppie Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 @ WaRioRZ: Ja deze moet je daar plaatsen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Ik zoek een mod dat de Police Maverick kan schieten, zodat je vliegt en dat je dan kan schieten... Kent iemand die? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.