Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

dit is een bericht voor senekken het downloaden is gelukt maar zou je me kunnen zeggen hoe ik deze moet instaleren zonder img tool2

ik wacht op je antwoord alvast bedankt of als iemand anders mij kan helpen is dat ookk goed hoor

Bewerkt: door jimy
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in
filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks :(

In de beschrijving van de video staat een link voor de mod: >>Klik!<<

:)

Maar, kijk nog eens goed er staat bij: d3dx9_26.rar en het bestand dat er in zit is d3dx9_26.dll daar kan ik dus helemaal niks mee. want het is een directX bestand.

*Zucht*

een .dll bestand is niet perse een directx bestand, zet die file gewoon in je GTA SA map, en ga ingame, en druk op I,L of je nitrousknop.

Hij werkt, want ik heb hem ook.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is een bericht voor senekken het downloaden is gelukt maar zou je me kunnen zeggen hoe ik deze moet instaleren zonder img tool2

ik wacht op je antwoord alvast bedankt of als iemand anders mij kan helpen is dat ookk goed hoor

ik denk dat het niet anders gaat als met imgtool, met sami gaat het sowieso niet, en als ik kijk in het .rar bestand staan daar twee files, die je moet veranderen met die in GTA3.img denk ik...

waarom wil je niet met IMG-tool misschien?

greetz_senneken

Link to comment
Delen op andere websites

dit is een bericht voor senekken het downloaden is gelukt maar zou je me kunnen zeggen hoe ik deze moet instaleren zonder img tool2

ik wacht op je antwoord alvast bedankt of als iemand anders mij kan helpen is dat ookk goed hoor

ik denk dat het niet anders gaat als met imgtool, met sami gaat het sowieso niet, en als ik kijk in het .rar bestand staan daar twee files, die je moet veranderen met die in GTA3.img denk ik...

waarom wil je niet met IMG-tool misschien?

greetz_senneken

iederekeer als ik daarmee mlod gaatr mijn spel niet meer maar het is in orde heb ondertussen op de site zelf gelezen dat het huis gewoon voor de sjouw is dus hozeft niet meer

maar je bent zekern bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik ben op zoek naar de mod waar je de motoren van je hydra mee uit kan zetten net als in
filmpje. Ik heb ook al heel google afgezocht maar nopez niks :(

In de beschrijving van de video staat een link voor de mod: >>Klik!<<

:)

Maar, kijk nog eens goed er staat bij: d3dx9_26.rar en het bestand dat er in zit is d3dx9_26.dll daar kan ik dus helemaal niks mee. want het is een directX bestand.

*Zucht*

een .dll bestand is niet perse een directx bestand, zet die file gewoon in je GTA SA map, en ga ingame, en druk op I,L of je nitrousknop.

Hij werkt, want ik heb hem ook.

aha oke, maar waarom heethet dan d3dx9_26.dll?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod/cheat/hack waarmee je bij gta sa met een sniper rifle veel verder kunt inzoomen ^_^

En ik zoek een een mod/hack/cheat zodat er heel veel mensen naar je toe komen... :tu:

Bewerkt: door KillerXL
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een vraagje

heeft iemand of weet iemand waar je een nissan 350z van the fast and the furious tokyo drift kan downloade

(wel bijna dezelfde als in de film)

de eerste op deze link issem d8 ik :7

>>klik voor Nissan<<

blader anders nog eens door, er zijn 8 pagina's nissan, misschien zijn er nog andere die je aanstaan.

greetz_ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mod nodig die mijn tommy naar een acteur van starwars veranderd nodig. Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc. Als die er is mag ik hem dan? Ik zit er al met smacht op te wachten

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mod nodig die mijn tommy naar een acteur van starwars veranderd nodig

Nog nooit van gehoord maar is misschien te doen...

Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc

Die kracht is onmogelijk...

Het beste is even kijken op google...

Link to comment
Delen op andere websites

Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc

Die kracht is onmogelijk...

Ik weet niet om wat voor kracht het gaat, maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld een aura om je char heen te krijgen als je op een knopje drukt? En dat je dan godmode bent? Of dat je wat schiet?

Link to comment
Delen op andere websites

Darth Maul ofzo met daarbij een kracht, die geactifeerd word met een knop etc

Die kracht is onmogelijk...

Ik weet niet om wat voor kracht het gaat, maar is het echt onmogelijk om bijvoorbeeld een aura om je char heen te krijgen als je op een knopje drukt? En dat je dan godmode bent? Of dat je wat schiet?

God mode kan wel. Die aura zooi is wel onmogelijk. Maar er zijn wel een paar leuke mods als je op een knopje drukt er iets geks gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...