Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

zou er iemand een link voor mij hebben voor deze mod Enterable Buildings Mod antwoord aub zo snel mogelijk en nie ne site in het frans want daar werkt die link nie

Probeer >>deze<< link eens? :)

deze werkt niet er wordt gewoon iets geopend in kladblok zol met tekens en zo

Link to comment
Delen op andere websites

deze werkt niet er wordt gewoon iets geopend in kladblok zol met tekens en zo
Die mod werkt wel, jij opent het bestand alleen op de verkeerde manier. Jouw computer is zo ingesteld dat hij bestanden met een .rar-extensie, automatisch opent met Kladblok. Dit moet je dus niet hebben. Om .rar bestand wel correct te openen, moet je dit of soortgelijk programma downloaden. Een .rar bestand is namelijk een gecompresseerd archief en geen plaintext file. Als je WinRAR download en installeert, zal de installer automatisch veranderen dat je .rar bestanden met dat programma opent voortaan. Wel zo handig, want het is een veelgebruikt bestandstype bij mods en andere pakketjes die je van internet haalt.
Link to comment
Delen op andere websites

hey iedereen,

ik had een vraagje, is er een programma waarmee ik auto's,bikes,scooters,vliegtuigen die ik wil kunne spawnen waar ik sta?

ik probeer een scooter te vinden in sa maar kom er geen 1 tegen dus ik d8t misschien is er een prog waarmee die ik kan spawnen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, Ik speel GTA San Andreas op de ps2 en ik vroeg me af of ik GTA SA online kan spelen op de ps2 door een of andere mod te downloaden. :?

Even voor de duidelijkheid: Alleen als je GTA op de pc speelt kan je mods downloaden..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...