Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

hee,

Ik was laatst een beetje aan het rond kijken op youtube tot ik dit filmpje tegen kwam:

Die kleren die hij hier aanheeft zou ik echt heel graag hebben.

Maar ik kan ze niet vinden :N is iemand ze een keer mischien tegengekomen of iets?? :eten:

alvast bedankt :tu:^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zijn een paar multiplayermodificaties, ik zal ze allemaal kort beschrijven, en een installatielink geven.

  • Multi Theft Auto: San Andreas (MTA: SA)
    Dit is een raceversie, hierbij rijd je tegen andere mensen over het internet. Je kunt niet elkaar beschieten, maar je kunt wel racen. Dit is een voorloper van 'Multi Theft Auto: San Andreas Deathmatch'.
    Installatielinks zijn hier te vinden.
  • Multi Theft Auto: San Andreas Deathmatch (MTA: SA DM)
    Dit is de andere variant van MTA, hierbij kun je ook elkaar beschieten. Dit is eigenlijk nog in developing, dat wil zeggen dat het nog wordt uitgebreid (sinds de developers previews zijn er geen nieuwe versies geweest).
    Installatielinks zijn hier te vinden.
  • San Andreas: Multiplayer (SA-mp)
    Dit is eigenlijk de meeste gespeelde multiplayermod. Je hebt een groot assortiment aan functies, weinig lag en het is naar mijn mening echt de drukste. Als je er een probleem mee hebt kun je hier ook sneller mee worden geholpen, omdat er gewoonweg veel meer mensen mee bezig zijn.
    Installatielinks zijn hier te vinden.

Meer informatie over de betreffende multiplayermods kun je in hun fora vinden. Succes en veel plezier! :)

Extra: patchen

Voor het te kunnen spelen vergt er soms nog een extra 'installatie' (tussen haakjes omdat het geen echte installatie is) van een patch. Dit is vaak nodig als je problemen hebt met het opstarten/spelen van de multiplayermod, omdat jouw spel dan (nog) tegen modden is beveiligd. Dit komt voor bij de tweede versie(V2.00) en de gepatche versie (V1.01). Op het moment ligt V2 in de winkel, dus als je hem een anderhalfjaar of korter hebt dan moet je waarschijnlijk nog patchen. Patchen gaat door middel van deze patch. Download hem, zet hem op een handige plaats neer als het bureaublad en start 'm op. Druk een paar keer op 'Next', totdat er wordt gevraagd om de locatie van je GTA San Andreas-installatie. Er zal een locatie staan, die is van de standaard locatie die bij de installatie van GTA San Andreas wordt gebruikt. Als jij hem daar niet hebt geïnstalleerd moet je op 'Bladeren...' klikken en de plaats van jouw GTA San Andreas opzoeken. Staat hij daar wel dan kun je gewoon verder. Eenmaal opgezocht kun je ook verder. Klik weer een paar keer op 'Next' en de patch doet z'n werk. Als hij klaar is nog een keer op 'Finish' klikken en je bent klaar om te modden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek al heel lang een model voor een yamaha aerox..

ik heb er nog geen kunnen vinden, er is er hier wel een bezig op het forum om er 1 te maken maar dat duurt waarschijnlijk nog even.. dus

weet iemand een yamaha aerox te vinden voor SA?

Ik speel SAMP, speel op Pug's (een official server) :sigaar: en ik heb een Parkour/Free Running club gestart, maar er is een Parkour Mod, maar ik kan hem niet vinden alleen maar rare talen zonder goede links, als iemand de link zou kunnen sturen (hier of in een PM) zou ik het erg op prijs stellen.

BVD, Anthony

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in mijn Gta nu zo'n beetje alle auto's van Tupac,

De BMW, z'n Mercedes Benz 500, maar nu ben ik dus ook zoek naar zijn Jaquar.

Ik kan hem nergens vinden en ik weet ook niet welk type het was, ik heb er ook maar heel even beelden van gezien dus ik kan ook niet een een pic posten over hoe hij er uit ziet,

is er misschien iemand die de goeie Jaguar weet tevinden?

Bedank! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Is er ook een Garage mod, Ik ben namelijk een hele grote garage nodig, om al mijn leuke wagens in op te slaan..Of weet iemand hoeveel normale plaatsen er zijn in Grand Theft Auto - San Andreas voor auto's?

Ik dacht aan 31 ofzo, maar kan dat? Of weet iemand het exacte aantal autos dat je kwijt kan in garages?

Thnx

Vaux

Je moet bij het vliegveld zijn waar die straaljager en je jetpack staan tegen over de radio toren staat een grote hangar daar kunnen wel wat autos in gewoon naar de deur toe lopen

gr richard

Link to comment
Delen op andere websites

Eejj forumgenootjes! :bonk:

Ik ben op zoek naar een mooie villa-mod, ik wil graag een huis vervangen door een prachtvilla, met natuurlijk garage's e.d.

Hopelijk kunnen jullie me helpen! :Y

Greets, :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...