Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo, ik heb laatst iets gezien op internet waarmee je vanaf het begin al alle steden vrij had gespeeld, maar nu ben ik het weer kwijt... Weet iemand een link of download waar je dat kunt vinden

Erg bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een BMW 750,

Net zo een als Tupac had :engel:

Ik heb nu deze

http://grandtheftauto.filefront.com/file/BMW_750il;45331

maar dat is dus nét niet helemaal wat ik wil,

Ik ben op zoek naar de auto uit dit filmpje 8)

http://nl.youtube.com/watch?v=6NlqqddIg5s

Iemand die hem weet te vinden?

Ja Hier de Link Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit de modificatie is die je zoekt, dit is een V12 (wat niet in je bericht staat). Maar goed, op GTAGaming.com heb ik een Mercedes-Benz S600 V12 voor GTA San Andreas gevonden. Dit is de link. Ik veronderstel dat je weet hoe je moet modden, anders kun je altijd nog in de Modding Fora terecht. Veel plezier met de Mercedes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit de modificatie is die je zoekt, dit is een V12 (wat niet in je bericht staat). Maar goed, op GTAGaming.com heb ik een Mercedes-Benz S600 V12 voor GTA San Andreas gevonden. Dit is de link. Ik veronderstel dat je weet hoe je moet modden, anders kun je altijd nog in de Modding Fora terecht. Veel plezier met de Mercedes! :)

Bedankt VWO-er maar ik zocht dat eigenlijk niet hij is niet zo mooi ik heb Deze Al maar Bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

>>>Hier<<< kun je de Speedometer mod downloaden, een instalatie is niet nodig. Het is een kwestie van dubbelklik op het Speedometer icoontje en start via de Speedometer GTA San Andreas op, dan zal er standaard rechts onderaan een Speedometer komen te staan. Succes! ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo forumgenootjes! :bonk:

Ik zoek een Antonov AN-225 Mriya, zie screen hieronder:

antonovan225mriyagz9.png

Er werdt hier al eerder in dit topic om gevraagd, maar daar word jammer genoeg niet op gereageerd. Ik had precies dezelfde gedownload als hij, maar hij werkte niet op SAMI en toen ik het op IMG Tool ging proberen is me GTA: SA gecrasht en kon ik hem opnieuw installeren. :duh:

Greets, :cya:

GTA GG :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...