DenkaanHenk Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Downgrade je GTA San Andreas dan even met >>>deze<<< patch, dan krijg je versie 1 en kun je de mod waarschijnlijk wel gebruiken. Wil je niet hellemaal overnieuw beginnen met GTA San Andreas en toch de mod spelen, download dan >>>deze<<< twee bestandjes. Verplaats de twee bestandjes in, C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script, en download in >>>dit<<< topic een gewenste Savegame. Succes! Reageren
jorry95 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Downgrade je GTA San Andreas dan even met >>>deze<<< patch, dan krijg je versie 1 en kun je de mod waarschijnlijk wel gebruiken. Wil je niet hellemaal overnieuw beginnen met GTA San Andreas en toch de mod spelen, download dan >>>deze<<< twee bestandjes. Verplaats de twee bestandjes in, C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script, en download in >>>dit<<< topic een gewenste Savegame. Succes! ok bedankt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Kent iemand de wapen mod waarmee je een gat in de grond en in een flat schiet, als je dan in het gat in de grond rijdt kom je uit het flatgebouw?of andere GRAPPIGE wapen mods(taart enz.) Er is daar een CLEO3 mod voor de Portal Gun. Gebruik google daar kun je hem best el vinden. Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Beste GTAforrumers , Ik zoek een mod die ALLE auto's,moto's vervangt in echt bestaande auto's,motors en wapens. Het liefst met een bijgeleverde automatische installer (NIET SAMI!!!!!) Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat Reageren
RobinMovies Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Ik zou graag een MOD willen van mijn lieveling R/C Car Toyota Supra GT jammer dat ie niet aan de andere kant te zien is maar zou wel het zelfde zijn... Kan iemand hem misschien maken? (liefst met mooie glans XD) zeg ook even waar ik hem dan zou kunnen downloade Hier is ie: Bewerkt: 13 juli 2008 door RobinMovies Reageren
RobinMovies Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Downgrade je GTA San Andreas dan even met >>>deze<<< patch, dan krijg je versie 1 en kun je de mod waarschijnlijk wel gebruiken. Wil je niet hellemaal overnieuw beginnen met GTA San Andreas en toch de mod spelen, download dan >>>deze<<< twee bestandjes. Verplaats de twee bestandjes in, C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas/ Data/ Script, en download in >>>dit<<< topic een gewenste Savegame. Succes! Je kunt toch ook gewoon de bestanden in mijn documenten/ GTA San Andreas User Files. even de GTA_SA.set en de GTASAsf (nummer kan 1 T/M 8 zijn).b kopieeren. En dan als je GTA SA weer instaleerd of iets anders hebt gedaan gewoon in in de folder plakken Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Ik zoek een aantal mods voor de pc.- Een mod waar je de lichten van je auto aan en uit kan doen. - ... Deze mods zou ik graag willen Kunnen jullie ze maken of vinden alvast bedankt Zo ken ik er wel eén. Als je in de auto stapt gaat de motor draaien en gaan de lichten aan (als het donker is). Als je terug uitstapt, gaan de auto en de lichten weer volledig uit. Tevens kan je met deze mod de koplampen van een politie auto laten flikkeren (sirene) door de knop "change radio station" in te drukken. Deze mod maakt gebruik van CLEO3, als je dat nog niet hebt, moet je dat even downloaden op cleo.sannybuilder.com Filmpje: klik Download: klik Reageren
Feanatieke Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Oke, ik ben net nieuw hier dus wellicht plaats ik deze vraag in een totaal verkeerd topic. Maar waar moet je gedownloade voertuigen in opslaan? In welke map? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 In dit topic heb ik dat probleem al eens uitgelegd: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78734 Reageren
jorry95 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 is er een mod zodat een paar (of alle) Leviathans in Leviathan Skycrane's veranderen?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Ik heb >>hier<< een mod die aan elke helocpter een magneet geeft zodra je erin stapt. LET OP: Met deze mod moet je de main.scm vervangen. Maak een kopie daarvan en sla hem ergens anders op. Je moet ook een nieuw spel starten, want je savegames werken dan niet meer. Wel als je de oude main.scm terugplaatst. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Weet iemand waar ik de Gumball 3000 Mod kan downloaden voor GTA San Andreas?Bij voorbaat dank PS. Dit is de tweede keer dat ik deze mod aanvraag, wilt iemand S.V.P reageren? Want bij de vorige post waar ik deze aanvraag deedt heeft helaas niemand een reactie achtergelaten. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Als je hier reageert hoeft het nog niet te betekenen dat je altijd de mod krijgt. Soms kunnenwe de mod neit vinden, of is de mod alleen voor eigen gebruik. Zoek ook zelf eens. Reageren
jorry95 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 weet iemand waar je een speedmeter kan vinden die ook werkt op vista. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) weet iemand waar je een speedmeter kan vinden die ook werkt op vista.Slechts één pagina terug in dit topic vond ik >deze post<. Ik gebruik die zelf ook wel eens en ook ik heb Windows Vista, lees wel eerst goed de readme.txt. Ik denk dat je in de readme.txt kan vinden waarom die het eerst niet deed bij jou. Succes Bewerkt: 10 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.