Jump to content

Xbox 360 Slim RDOD


BiglifeRPG

Recommended Posts

Als het inderdaad om de RedDOD gaat dan moet je je Xbox 360 naar Duitsland sturen om hem te laten repareren, dat had ik vroeger bij mijn Xbox 360 ook gedaan. Als je je Xbox 360 dan met spoed verzend, is het apparaat inclusief maken binnen een week terug gestuurt. Garantie heb je waarschijnlijk nog wel want je hebt de nieuwe slim versie.

Je kunt Microsoft telefonisch bereiken via het telefoonnummer 0800 023 3894 ( voor vast) of +31 202036606 (voor mobiel) Succes verder, het is erg vervelend. Maar het kost slechts een week, en als het binnen de garantie valt zou het hellemaal mooi zijn natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige zeggen ook wel Red Ring Of Doom.

Maar best wel lomp van Microsoft dat ze zo'n probleem er niet hebben uitgehaald bij hun slim versie.

Je zal hem moeten opsturen of iemand vinden die hem goedkoop voor je kan repareren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, even een misverstand de wereld uithelpen: De RROD is al drie generaties xbox 360's geleden uitgeroeid doordat MS de 360 al jarenlang produceert met de nieuwere Jasperchips. De 360 Slim heeft voor zover ik weet weer een nieuwere generatie grafische techniek aan boord, dus daarbij kan het al helemaal niet meer voorkomen.

Zoals ieder apparaat echter kan ook een 360 gewoon nog overlijden om wat voor reden dan ook. Deze rode signalen duiden op een acute error. Kan voor zover ik weet alleen te maken hebben met de hardware, en aangezien je aangeeft dat het altijd na 5 minuten is zal er iets mis zijn met de voeding of de koeling. Inderdaad, garantiecheck doen online en opsturen naar MS.

Het handigste is om je 360 even van tevoren te registreren op xbox.com als je dit nog niet hebt gedaan. Meer informatie daarover is hier te vinden. Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, even een misverstand de wereld uithelpen: De RROD is al drie generaties xbox 360's geleden uitgeroeid doordat MS de 360 al jarenlang produceert met de nieuwere Jasperchips. De 360 Slim heeft voor zover ik weet weer een nieuwere generatie grafische techniek aan boord, dus daarbij kan het al helemaal niet meer voorkomen.

Zoals ieder apparaat echter kan ook een 360 gewoon nog overlijden om wat voor reden dan ook. Deze rode signalen duiden op een acute error. Kan voor zover ik weet alleen te maken hebben met de hardware, en aangezien je aangeeft dat het altijd na 5 minuten is zal er iets mis zijn met de voeding of de koeling. Inderdaad, garantiecheck doen online en opsturen naar MS.

Heb je door dat je berichtje zo'n beetje... alles? tegen spreekt?

Slim kan wel de RROD/RDOD krijgen, zie dit topic en je zegt dat het niet meer voorkomt, wel een rare plek om dat te zeggen maargoed.

Een alinea later, zeg je dat ieder apparaat de kans heeft op overlijden, zelfs een Xbox 360 slim.

Maar wat zei je iets eerder, even terug spoelen hoor 'De 360 Slim heeft voor zover ik weet weer een nieuwere generatie grafische techniek aan boord, dus daarbij kan het al helemaal niet meer voorkomen', hmm, vreemd.

*Insert here your Sherlock Holmes picture*

Daarnaast heeft Microshit nooit de RROD eruit gekregen, ze hebben het weten te verminderen, wat ook minimaal was maar dat is alles wat telt!!einz!1!, klopt, maar de RROD er helemaal eruit gehaald, nope.

Maar nog faalde ze donkeyballs en later hebben ze maar een ander moederbord gepakt en hebben ze het op een logische manier proberen te fixen.

Extra koeling, en zelfs een 6 jarige zou op dat idee komen, maar MS deed er een paar jaar over want ze kwamen op ideeën als klemmetjes en extra heatsinks dat amper nut hadden.

Nu denk je waarschijnlijk 'die kloothommel heeft geen ervaring met een Xbox 360 en heeft waarschijnlijk een PS3!', maar helaas, ik heb hier 3 Xbox 360 liggen, 2x Xenos(lol, hij zegt xenos ipv. xenon, je weet wel, dat winkeltje dat goedkoop prul verkoopt) en een Opus, en alle drie, kapot, RROD.

Ohja, eentje had ook nog een kapotte drive.

Nu een weetje: Weet jij dat de graphics chip van de Slim de naam 'ATI Xenos' heeft? :schater:

Trolololol, xenos, wat een humor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, even een misverstand de wereld uithelpen: De RROD is al drie generaties xbox 360's geleden uitgeroeid doordat MS de 360 al jarenlang produceert met de nieuwere Jasperchips. De 360 Slim heeft voor zover ik weet weer een nieuwere generatie grafische techniek aan boord, dus daarbij kan het al helemaal niet meer voorkomen

Zoals al gezegd is help je een misverstand "de wereld uit" met een ander misverstand. Het had vrij weinig met de chips, laat staan grafische chips, te maken, maar meer de falende koeling van Microsoft.

@Biglife; schudden met je XBox 360 was niet echt een goed idee...? Je Slim moet wel op een érg stoffige plek staan wil die nu al koelingsproblemen vertonen... Misschien tijd om de Swiffer eens uit de kast te halen?

Trouwens, waar staat je 360? In een kast of ergens waar hij genoeg ruimte heeft om te "ademen"?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...