Jump to content

MTA map converteren naar single player map


BiglifeRPG

Recommended Posts

Nu echt grappig... ik ben juist met een MTA naar IPL converter bezig. Je kan wel de auto's niet mee converten aangezien deze via SCM moeten gescript worden.

EDIT: Oeps. :$ Dit is het GTA IV forum. Maar er bestaat nog geen MTA voor GTA IV dus ik veronderstel dat je San Andreas bedoeld en het verkeerd hebt geplaatst?

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik een MTA map converteren naar een single player map met autos erbij??

Alvast bedankt

Oow, ik zie nu ook pas dat dit een GTA IV fora is.

Naar mijn geweten is dat er nog niet waar jij om vraagt, BigLifeRPG.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Naja, voordat een mod dit verplaatst heeft heb je pas volgende week je antwoord.

Een site om je MTA map te converteren naar een single player map.

En met auto's erbij gaat niet, hiervoor moet je SCM scripten.

Auto's spawnen met SCM scripten is makkelijk voor beginners, klik hier voor een tutorial.

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals reeds vermeld is, is het niet mogelijk om auto's mee te converteren wanneer je een .map (MTA) bestand omzet naar een .ipl (singleplayer) bestand. De site die hierboven gepost is werkt echter niet omdat die converter niet helemaal werkt, de rotatie wordt niet goed verwerkt. Om die reden heb ik gister zelf een converter geschreven. Mocht iemand interesse hebben wil ik deze opzich best hier plaatsen, misschien heeft iemand er dan nog wat aan. Ik kwam zelf echter al een probleem tegen: Wanneer je het ipl bestand probeert te laden in San Andreas crasht het spel tijdens het laden vrijwel meteen. Ik heb wat onderzoek gedaan en het ligt niet aan de converter, die converteert het bestand 100% correct. Het probleem is dat ik helemaal geen objecten erbij kan plaatsen, en nog een paar mensen met mij. Zelfs wanneer ik een reeds bestaande ipl (bv SFse.ipl) open en een willekeurige regel kopieer en er nogmaals in zet, crasht het spel. Als ik ook maar íets verander aan een ipl crasht het al. Toch is het me vroeger gelukt om extra objecten, die ik bijvoorbeeld zelf had gecreëerd, ingame te krijgen. Dit deed ik echter met MEd. Nu is mijn grote vraag dus: Wat verandert MEd aan de bestand zodat het wél lukt om objecten toe te voegen aan het spel..?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt anders ook gewoon een nice map editor, waarbij je direct opslaat en het direct in je game staat. Geen converteren nodig dus! :D

Klik.

Klopt, maar het punt is nu juist dat we al een map hebben met MTA, die we dus óók in ipl vorm willen hebben. De hele map namaken met Med zou onbegonnen werk zijn, ook omdat we bij updates (en die zijn er aardig vaak) zowel in MTA als in Med de map zouden moeten aanpassen.. De ipl mod is meer voor erbij, vandaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik wil iets dat je auto's kan plaatsen op een map. Ik praat niet over MTA editor of zo alleen maar gewoon auto's op de map zetten. Kent iemand een simpele tool of zo hiervoor??

En waarom staat dit bij IV als het over SA gaat?? confused2.gif Heb via google deze forum gevonden, wist niet dat het van IV was tot ik klaar was met een vraag. :puh:

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...