Jump to content
Joriz

HD actiefilm gemaakt in GTA4! - Hard Charger: Wide Open


Een film als Gone in 60 seconds is er niets bij. Youtuber Darkheart13 heeft namelijk een bijna kwartier lange 'Hollywood' actiefilm gemaakt in GTA4 waar echte regisseurs, als Michael Bay, jaloers op zouden zijn. Natuurlijk ontbreken de slechte one-liners in deze film niet, omdat maker Darkheart13 Niko Bellic en passagier Roman Bellic diverse geniale zinnen uit GTA4 laat uitspreken tijdens de politieachtervolging. Vergeet niet HD aan te zetten op YouTube tijdens het kijken zodat je geen detail mist! 8)

Bron: Darkheart13's Channel via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hijs wel eng hoor :(.

Ik denk dat je in de war bent met een horrorfilm :puh:

Kan iemand trouwens zien welke mods er zijn gebruikt? Ik kon dit helaas nergens vinden en ben wel benieuwd welke trainers en scripttools er zijn gebruikt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hijs wel eng hoor :(.

Ik denk dat je in de war bent met een horrorfilm :puh:

Kan iemand trouwens zien welke mods er zijn gebruikt? Ik kon dit helaas nergens vinden en ben wel benieuwd welke trainers en scripttools er zijn gebruikt.

Die helikopter, en die auto waarin ze vluchten voor de heli. Dat is het enige wat ik kan zeggen.

@hieronder: mee eens

Bewerkt: door supergtagamer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer bruut! Dat is pas echt rijden zoals dat bij een 'bad guys' muscle car hoort!

@Joriz:

Volgens mij sowieso Simple Native Trainer voor godmode van de auto op sommige stukken, motorkap die open gaat, gespawnde jumps enz. Spraak kan met SNT gedaan zijn of met een versie van player selector. Het deel met de vrachtwagens is met 90% zekerheid online gedaan. De objecten als de aanhangers die achter vrachtwagens hangen kan met SNT gedaan zijn(gewoon object vastmaken aan 'n voertuig), maar het omver gaan van die ene aanhanger is wel héél erg moeilijk, om dat zo te doen met SNT moet je wel heel erg goed met die object move functie om kunnen gaan... 'T zou kunnen, maar ik denk dat daar een zelf gemaakt script voor is gemaakt.

De Dodge Charger heb ik denk ik ooit gehad, die staat op verschillende sites. De handling mod die daarvoor gebruikt is ken ik niet, maar de handling lijn die standaard bij die Charger mod zit stuiterde volgens mij niet zo.

Wat ik me trouwens wel afvraag, die carsounds en het geluid van het slippen, is dat nou later toegevoegd of zijn dat sound mods?! Ik gok op later op professionele wijze toegevoegd aangezien dat meestal gebeurd bij dit soort projecten... Maar ik hoop dat het soundmods zijn, ze klinken namelijk wel heel gaaf!

Camera hoeft overigens geen hack te zijn, als je heel goed kunt omgaan met video editor is dit best mogelijk, al zijn er ook wel een aantal effecten met een video bewerkingsprogramma gedaan(oa sommige texten). Zitten heel veel functies op die dit mogelijk maken, alleen het kost verschrikkelijk veel tijd om het zo te editen.

Er is volgens mij ook gebruik gemaakt van ENB series IV, en anders in ieder geval een environment/graphics mod, en een mod die de gezichten van Niko(en Roman?) een veel hogere resolutie geeft...

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Niet afgekeken, vond het niet zo heel spectaculair. In dat eerste gedeelte met de politie was het geluid echt heel erg slecht hoor. Dat steeds opnieuw horen van die sirene wat overduidelijk nep was was irritant, het ontbreken van geluiden, zoals toen hij een politielampje kapot schoot hoorde je niks, is ook teleurstellend, en dan nog die reflecties die gewoon té erg zijn.

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een beetje tegenvallen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...