Jump to content

Hahah34


hahah34

Recommended Posts

Ziet er mooi uit, met de effecten rondom de auto's.

10/10

Een tien geef je pas als ze perfect zijn, het mooiste wat je ooit gezien hebt. Dat kan ik niet aan reactie zien...

Ik vind het grappig wat je hebt gedaan met de borders, de sigs komen wat naar voren. Bovenste werkje vind ik vrij chaotisch, veel figuren en effecten die door elkaar staan, er zit weinig lijn in. Daarnaast vind ik het wat raar dat links een deel van zijn gezicht en schouder is weggehaald. Onderste vind ik wat saai, kleuren passen niet bij de render, daarnaast is die groene laag rechtsonder erg storend, die is veel te ligt in vergelijking met de rest. Ik zou er bij beide werkjes opletten om wat meer structuur te brengen, niet verschillende kleuren en vormen bij mekaar gooien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

1

Ik zie wel dat je een goeie techniek hebt, alleen ik vind dat je het niet helemaal goed gebruikt, het is nu achtergrond + render los van elkaar, het moet eigenlijk een geheel zijn. Probeer bijvoorbeeld Image > Apply image en dan Image > Adjustments > Gradient map en speel met wat kleuren en zet die layer dan op screen of zo, zo maak je van je signature een geheel. Verder geen kritiek en inderdaad, zoals Tom al zei, is die border best leuk. :)

2

Ik weet het niet, ik vind hem een beetje basic, gewoon een render + achtergrond en tekst, je had best wat C4D's/Textures mogen gebruiken. Ook staat de auto eigenlijk 'in de lucht' dat maakt hem ook niet echt veel beter.

Je hebt de techniek wel dus KIU

Bewerkt: door BoerBanaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat moet ik over die laatste 'creatie' zeggen. Ik vindt het persoonlijk best een mislukking. Waarom zo'n vierkant op de gezichten van de mensen op de sig ? is het wel een sig of wat is het ? De kleuren zijn naar mijn mening overdreven en dus lelijk. En de tekst is veel te groot, maar dan wel weer leuk dat de kleuren van de tekst meeveranderen. Maar overall vindt ik het een 4half waard, sorry :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik over die laatste 'creatie' zeggen. Ik vindt het persoonlijk best een mislukking. Waarom zo'n vierkant op de gezichten van de mensen op de sig ? is het wel een sig of wat is het ? De kleuren zijn naar mijn mening overdreven en dus lelijk. En de tekst is veel te groot, maar dan wel weer leuk dat de kleuren van de tekst meeveranderen. Maar overall vindt ik het een 4half waard, sorry :)

Kijk eens.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik over die laatste 'creatie' zeggen. Ik vindt het persoonlijk best een mislukking. Waarom zo'n vierkant op de gezichten van de mensen op de sig ? is het wel een sig of wat is het ? De kleuren zijn naar mijn mening overdreven en dus lelijk. En de tekst is veel te groot, maar dan wel weer leuk dat de kleuren van de tekst meeveranderen. Maar overall vindt ik het een 4half waard, sorry :)

Kijk eens.. :*D

whaha, die onderste 2 plaatjes van die strip :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik over die laatste 'creatie' zeggen. Ik vindt het persoonlijk best een mislukking. Waarom zo'n vierkant op de gezichten van de mensen op de sig ? is het wel een sig of wat is het ? De kleuren zijn naar mijn mening overdreven en dus lelijk. En de tekst is veel te groot, maar dan wel weer leuk dat de kleuren van de tekst meeveranderen. Maar overall vindt ik het een 4half waard, sorry :)

Kijk eens.. :*D

whaha, die onderste 2 plaatjes van die strip :schater:

Whaha die een na laatste is geniaal!! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...