Jump to content

Slag om Libië

Recommended Posts

Geplaatst:

wat zou er gebeuren stel dat de landen onder elkaar ruzie krijgen, dan heb je WO III?

Nou dan moet het wel heel erg ver gaan, ik zie dat zelf niet gebeuren trouwens.

ik hoop dat Nederland dan neutraal blijft maar ik hoop dat ze nog niet zo ver gaan

Nederland zal nooit weer neutraal komen te staan zolang ze lid blijven van de NAVO. Landen als Oostenrijk en Zweden zijn ook neutrale landen, zij worden dus ook niet toegelaten bij de NAVO.

ik hoop van niet anders gaan we er allemaal aan. Ik hoorde gisteren dat Khaddafi wapens uitdeelde aan de bevolking, wat is daar de bedoeling van? De bevolking is toch tegen hem?

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Davedavy

11

• Mooner_37

10

• Kenny-Petrovic

9

• Jacky-2007

8

Geplaatst:

ik hoop van niet anders gaan we er allemaal aan. Ik hoorde gisteren dat Khaddafi wapens uitdeelde aan de bevolking, wat is daar de bedoeling van? De bevolking is toch tegen hem?

Uiteraard is niet alle bevolking tegen hem er zijn ook genoeg mensen die vinden hem een fantastische man, vraag me niet hoezo maar ze zijn er. Die mensen willen natuurlijk niet dat hij word afgezet en zijn ook bereid te helpen.

Geplaatst:

Uiteraard is niet alle bevolking tegen hem er zijn ook genoeg mensen die vinden hem een fantastische man, vraag me niet hoezo maar ze zijn er. Die mensen willen natuurlijk niet dat hij word afgezet en zijn ook bereid te helpen.

het neigt naar een burgeroorlog te lopen ( precies wat Khadaffi wilt, zo wordt ie niet gestraft )

Geplaatst:

het neigt naar een burgeroorlog te lopen ( precies wat Khadaffi wilt, zo wordt ie niet gestraft )

ik las zonet dat Khadaffi de lijken van de bombardementen van hem in de schoenen van de colalitie wil schuiven waardoor het lijkt alsof zij die slachtoffers maakten en niet hij :o

Geplaatst:

Als dat waar is vind ik dat wel erg laag. Hij moet gewoon inzien dat het geen zin heeft om nog langer aan de macht te blijven. Het land word er immers niet beter op zo te zien.

Geplaatst:

Als dat waar is vind ik dat wel erg laag. Hij moet gewoon inzien dat het geen zin heeft om nog langer aan de macht te blijven. Het land word er immers niet beter op zo te zien.

vandaag dropten de belgische F16's bommen op de grond maar of er burgers slachtoffer zijn geworden praten ze niet over :o. Khadaffi verliest langzaam terrein en de olieprijzen dalen ook :). Hopelijk is het sneller opgelost nu de NAVO de touwtjes in handen heeft

Geplaatst:

Doet belgie ook mee? Lol :puh:

belgisch leger staat onder commando van de navo maar ze smijten nog bommetjes die F16's :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...