Jump to content

Busmod v1.0.1.1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik zal even beginnen ik heb opgezocht als het onderwerp al bestond maar niet wat ik als vraag heb.

Mijn vraag is namelijk ik heb net een bus mod v1.0.1.1. gedownload ik heb de bestanden plus de script map in me gta 4 gezet het spel start gewoon.

Ik heb ook een simple native trainer en die doet het ook alleen dan rij ik naar een bus toe (wat ik gezien heb in een filmpje hoe het moest waar tekst onder staat van de optie die erbij hoord) maar dat staat er niet bij mij.

Weet iemand wat ik heb fout gedaan of wat ik nog moet doen? ik heb wel alle instructies gevolgd plus de bijbehorende scripthook.dll en dsound.dll.

alvast bedankt

mvg bassieboy35

Geplaatst:

Spawn hem anders met je Trainer, want zodat ik begrijp uit je text is dat je naar die plek toerijd waar hij in dat filmpje staat.

Geplaatst:

Spawn hem anders met je Trainer, want zodat ik begrijp uit je text is dat je naar die plek toerijd waar hij in dat filmpje staat.

bedoel je dat ik een bus moet spawnen dat had ik ook al gedaan namelijk

Geplaatst:

En dan krijg je hem niet voor je neus of links/rechts/achter ofzo?

Geplaatst:

En dan krijg je hem niet voor je neus of links/rechts/achter ofzo?

jewel alleen dan kan ik die bus mod niet starten

Geplaatst:

Bedankt dat er nog iemand reageert :puh: nee is maar een grapje nou zoals de informatie volgt ik heb de maker van de mod gemailt en zij dat ik dit moest doen maar dat helpt niet.

GTA IV BusMod v1.0.1.1

CORRECT INSTALLATION PATHS:

# = local disk or whatever drive you have GTA installed on.

GTA: #/programfiles/rockstargames/GrandTheftAutoIV

EFLC: #/programfiles/rockstargames/EFLC

Make sure these are installed:

.net 4

Visual C++ 2010 RedistributableAll Mod Files & Hooks, Loader, etc

If you have yet to complete the game and need the bridges unlocked place this file in your scripts folder

Also please: if running vista or windows 7 make sure your LaunchGTA4.exe is set to RUN AS ADMIN

sites heb ik even weggehaald omdat ik niet zeker wist als die er in mochten

Geplaatst:

Hoe heb je die bestanden erin gezet?

zo:

p.s. sorry dat het in een word bestand is omdat plakken niet lukt.

Geplaatst:

Weet het al

Je hebt alleen de bestanden .wfd en .wft nodig. Dan moet je ze erin zetten via SparkIV (Verglijkbaar met IMG Tool)

Hoe je ze erin zet met SparkIV en waar het te downloaden is vind je hier.

Geplaatst:

Als je de mod download komt er heelvaak een winrar bestandje. Dan staat er een kolom met bestandnaam.

Dan zoek je daar .wfd bestand en .wft bestand tussen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...