Msigamer08 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ik heb van de week even al mijn kabels van me pc met tyrerips vast gemaakt enz start de pc weer op resolutie stond niet goed oke die goed gezet gta iv proberen te starten zegtie fatal error 3d3 pleas restart your system nou oke weer gereset en weer het zelfde als ik gta iv start in 800x600 dan is er niks aan de hand start ik hem in mijn normale resolutie van een 22 inc scherm dan geeft die een fout :S Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Je kan de resolutie eens instellen d.m.v. commandlines. Alle info daarover hier. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Als de command windowed mode gebruik werkt gta super aleen geen radio enz ff verder zoeken Reageren
Hayte Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Is het spel wel legaal? Herinstallatie al geprobeerd? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Spel is volledig legaal Het spel werkt wel aleen niet met die error Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Als de command windowed mode gebruik werkt gta super aleen geen radio enz ff verder zoeken Je moet dan ook geen windowed mode gebruiken maar de hoogte (height) en breedte (weidth) instellen. Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 26 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Heb ik gebprobeerd maar dat werkt niet nu werkt het goed met windowedmode dus ja niks aan te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.