Mythbuster Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Tricky Truck Ontwikkelaar: Gravity Sensations Uitgever: The interwebz!... Genre: Puzzel-achtig... Platforms: PC Release: lang geleden Demo: Klik! Tricky Truck is een puzzelgame met vrachtwagen physics. Het spel slaat nergens op, is niet realistisch, heeft bagger graphics..... Maar het is érg leuk om te doen Het is de bedoeling dat je een parkour aflegt met een vrachtwagen, terwijl er vanalles op je pad staat om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Aan het eind van het level is het de bedoeling dat je je vrachtwagen in een vak parkeert met alle 10 de wielen. Bepaalde objecten mag je niet kapot maken, en het is de bedoeling dat je minstens 50% van je vracht behoud. Met de demo heb je de beschikking over 1 voertuig... Met de gekochte versie 6... De rest van de verschillen staan hier op de website! Hier is een video Systeemeisen: Windows, 2Ghz CPU, 2GB RAM. En met cockpit view lagged het als de pleuris op m`n laptop doordat de physics nogal complex zijn of zo... Maar het is wel erg leuk vind ik. Laat me weten wat jullie denken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Lijkt me wel lachen . Ben nu die demo aant downloaden. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 leuk ben nu ook aan het downloaden goed werk Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 bij 3:30 moet je dat nooit in ,t echt doen,, Denk dat je baas een beetje boos word! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Lijkt me toch wel erg vermakelijk deze game, ben hem gelijk even aan het downloaden. Maakt me niet uit dat de graphics niet optimaal zijn de gameplay ziet er geinig uit en daar gaat het mij toch ook wel om. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ziet er enorm leuk uit! Ondanks de beperkte graphics denk ik dat ik me er wel wat uurtjes mee kan vermaken. Demo ga ik zeker downloaden in de vakantie. Reageren
commando Geplaatst: 14 april 2011 Rapport Geplaatst: 14 april 2011 (bewerkt) ik ga em ook ffies downlappen Edit: whaha, apart spelletje Bewerkt: 14 april 2011 door commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.