Jump to content

Tricky Truck


Mythbuster

Recommended Posts

Tricky Truck

Ontwikkelaar: Gravity Sensations

Uitgever: The interwebz!...

Genre: Puzzel-achtig...

Platforms: PC

Release: lang geleden :)

Demo: Klik!

Tricky Truck is een puzzelgame met vrachtwagen physics. Het spel slaat nergens op, is niet realistisch, heeft bagger graphics..... Maar het is érg leuk om te doen :)

Het is de bedoeling dat je een parkour aflegt met een vrachtwagen, terwijl er vanalles op je pad staat om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Aan het eind van het level is het de bedoeling dat je je vrachtwagen in een vak parkeert met alle 10 de wielen. Bepaalde objecten mag je niet kapot maken, en het is de bedoeling dat je minstens 50% van je vracht behoud.

Met de demo heb je de beschikking over 1 voertuig... Met de gekochte versie 6... De rest van de verschillen staan hier op de website!

Hier is een video ;)

Systeemeisen: Windows, 2Ghz CPU, 2GB RAM. En met cockpit view lagged het als de pleuris op m`n laptop doordat de physics nogal complex zijn of zo... :) Maar het is wel erg leuk vind ik.

Laat me weten wat jullie denken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me toch wel erg vermakelijk deze game, ben hem gelijk even aan het downloaden. Maakt me niet uit dat de graphics niet optimaal zijn de gameplay ziet er geinig uit en daar gaat het mij toch ook wel om. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...