Jump to content

Mijn Vector Artworks


P-Jamma

Recommended Posts

Helemaal met de hand gemaakt? o.0..

Nou, wel met de hand gemaakt, maar wel in Photoshop dan :puh:

Heb voor de tekeningen gebruik gemaakt van een tablet, zo'n pennetje voor de computer... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met de hand gemaakt? o.0..

Nou, wel met de hand gemaakt, maar wel in Photoshop dan puh2.gif

Heb voor de tekeningen gebruik gemaakt van een tablet, zo'n pennetje voor de computer... smile3.gif

Erg mooi gemaakt o.0!

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met de hand gemaakt? o.0..

Nou, wel met de hand gemaakt, maar wel in Photoshop dan puh2.gif

Heb voor de tekeningen gebruik gemaakt van een tablet, zo'n pennetje voor de computer... smile3.gif

Erg mooi gemaakt o.0!

Thanks BoerTijger!

BTW: Als iemand een leuk idee heeft of een aanvraag wil doen, deze zijn altijd welkom!

Bewerkt: door P-Jamma
Link to comment
Delen op andere websites

Ja zijn echt mooi vooral die VW beatle :tu:

Als je had gelezen op zijn deviantart pagina, had je gelezen dat dat een foto was.

OT: Ziet er gelikt uit, alleen die banden van de transporter zijn een beetje erg bobbelig, misschien kan je daar wat aan veranderen.

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie feedback en opmerkingen allemaal,

De banden zijn inderdaad een beetje hobbelig, nou zijn banden ook een bitch om te tekenen :puh:

Trouwens, heb nu een nieuwe versie van de VW Bus geupload, dit keer gebruik gemaakt van brushes enz....

Bewerkt: door P-Jamma
Link to comment
Delen op andere websites

Wohoo, dat ziet er retegaaf uit! net alsof het zo een folder uit die tijd is, goed werk

Thanks man! :sigaar:

Moet zeggen dat ik er zelf ook tevreden over ben!

Ben nu bezig met een artwork van een oude Daf 33, deze komt er ook in dezelfde stijl uit te zien als de VW Bus vintage stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je werk zeker origineel, het is leuk om naar te kijken. Persoonlijk vind ik dat je nog iets met je schaduwen moet doen, die lijken niet helemaal te kloppen. (Ik kan het ook fout hebben hoor, shades bij je hangover breakfast lijken trouwens wel helemaal te kloppen.) Bij death from above zie ik dat je net iets meer aan je enviroment moet knutselen, vind het een saai werkje als je eens dieper op de details ingaat. (Bijvoorbeeld reliëf in het water verwerken etc.) Ik vind het echt leuk om te bekijken, je moet zeker zo doorgaan, vooral op het gebied van originaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zijn echt mooi vooral die VW beatle :tu:

Als je had gelezen op zijn deviantart pagina, had je gelezen dat dat een foto was.

OT: Ziet er gelikt uit, alleen die banden van de transporter zijn een beetje erg bobbelig, misschien kan je daar wat aan veranderen.

dacht ook al vond die een beetje te echt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind je werk zeker origineel, het is leuk om naar te kijken. Persoonlijk vind ik dat je nog iets met je schaduwen moet doen, die lijken niet helemaal te kloppen. (Ik kan het ook fout hebben hoor, shades bij je hangover breakfast lijken trouwens wel helemaal te kloppen.) Bij death from above zie ik dat je net iets meer aan je enviroment moet knutselen, vind het een saai werkje als je eens dieper op de details ingaat. (Bijvoorbeeld reliëf in het water verwerken etc.) Ik vind het echt leuk om te bekijken, je moet zeker zo doorgaan, vooral op het gebied van originaliteit.

Thanks voor jullie feedback en commentaar allemaal!

Ben blij dat jullie het waarderen!

Wat betreft de schaduwen, Ze kloppen inderdaad niet :puh:...

Ik hou me ook niet echt bezig om de schaduwen precies kloppend te krijgen aangezien het maar cartoons zijn, al heb ik er (leuk dat je het ziet) Bij Hangover breakfast wat meer aandacht aan besteedt.

De 'schaduwen' gebruik ik echter meer om wat extra details en 'diepte' toe te voegen, en ervoor te zorgen dat het niet platte en losse karakters zijn die op een achtergrond zijn geplakt.

Qua Death from above, ik vind hem zelf ook te 'saai', alleen heb deze versie alvast geupload aangezien ik nog geen tijd heb gehad om deze af te maken, ik ga hier binnekort weer verder mee aan de slag, en ga er dan wat extra details aan toevoegen!

Bedankt voor je reactie!

Bewerkt: door P-Jamma
Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Prachtige dingen heb je gemaakt man! :bonk:

Ben vooral fan van je artworks, zoals de Red Villain... Ik vind het stoer dat je een eigen stijl hebt, zoals de Angry old man, de mad punk en afro dude... Geeft een beetje het 'skate' 'punk' sfeertje weer. :tu:

Ook maak je prachtige foto's!

Is fotografie ook je beroep, of opleiding?

Link to comment
Delen op andere websites

@ DaddyPimp, Thanks man!

Ik heb laatst een opleiding fotografie en video afgerond, en na mijn aankomende rondreis door Europa wil ik toch gaan kijken of ik hier verder in kan en wil, of misschien iets met Artworks, aangezien ik deze veel maak, en ook leuk vind om te creeren :)

Nog meer tips of opmerkingen Anyone?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...