Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

oke mooi man!

ik zie ook aan je foto's dat je ze door heel Europa hebt gemaakt, egt vet :bier:

je nieuwe upload van de brug (of snelweg ofzo:P) heb ik als achtergrond, vind hem egt vet bewerkt!

ben ook wel nieuwschierig naar nieuwe artworks, met iets nieuws bezig op het moment?

ga zo door man! _O_

Geplaatst:

Thanks Daddypimp!

Ja klopt,

samen met een maat van me de auto gepakt en Europa doorgereisd, op deze reis heb ik (vind ik persoonlijk) de mooiste foto's gemaakt.

Ben op dit moment bezig met een zelfportret, in comic style.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ziet er netjes uit P-Jamma. :) Die "Mad Punk" comic is geweldig. Lekker over de top, dat mag ik wel. Je comics zijn nog niet zo super gedetailleerd, wat geen minpunt is, een cleane uitstraling kan ook mooi zijn. Toch ben ik wel benieuwd hoe je ontwikkeling zal lopen op dat gebied en wat voor draai je gaat geven aan je tekeningen. Ik ben erg te spreken over je zwart/wit foto's, vooral "Holding Hands" en "Sitting and Drinking" vind ik erg goed geschoten. Dat schaduw met die felle zon geeft een mooi effect aan de foto. De foto "Under the Bridge" vind ik wel erg mooi alleen ben ik niet zo weg van het effect aan de zijkanten, wellicht is dat een kwestie van smaak.. Ik ben benieuwd naar verdere aanvulling in je portfolio. Keep up the good work. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...