Jump to content

GTA IV LCPD


MrVince

Recommended Posts

Dag iedereen,

ik heb een vraag over GTA IV. Ik heb filmpjes gezien van GTA IV dat iemand zo ineens politieman werd. Hoe kan dat? En er was zo een menu met witte letters en als hij op een tekst klikte dan verscheen er een auto. Mijn tweede vraag; Hoe kan ik op GTA IV de kleren van een politie man hebben en dan toegang hebben tot alle auto's enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit doet hij met behulp van een trainer (car en model spawner). De simple trainer is waarschijnlijk de meest bekende en uitgebreide spawner dus ik raad je aan om deze te installeren.

Om een trainer te installeren moet je eerst een Asi loader of Xliveless geïnstalleerd hebben.

Voor je vragen stelt over hoe je deze installeert, lees eerst eens de readme in de download. ;)

Daarnaast heb ik je topic verplaatst naar het modding forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit doet hij met behulp van een trainer (car en model spawner). De simple trainer is waarschijnlijk de meest bekende en uitgebreide spawner dus ik raad je aan om deze te installeren.

Om een trainer te installeren moet je eerst een Asi loader of Xliveless geïnstalleerd hebben.

Voor je vragen stelt over hoe je deze installeert, lees eerst eens de readme in de download. ;)

Daarnaast heb ik je topic verplaatst naar het modding forum.

Dankjewel maar je kan toch niet wanner je wil een auto ter plaatse doen?!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel je kan zowat alles maar het spel word dan wel onecht

En om dat te makenmoet je heel slim zijn en veel kennis hebben in codes enz.?

Wat wil je precies? Als je een mod wilt installeren hoef je alleen maar een paar bestanden te kopiëren en plakken. Als je er zelf één wilt maken, dan heb je wel wat kennis nodig, maar wil je andermans mods gebruiken, dan is dat heel simpel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich niet moeilijk, en voor een trainer te gebruiken moet je zeker geen kennis hebben van codes enzo.

Alles wat ik wil is politie zijn.

Dan moet je gewoon die trainer installeren die ik een paar posts terug gaf. Daarna open je het ingame menu (met F3), selecteer je Model Spawing en zoek je het model van een poltieagent. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich niet moeilijk, en voor een trainer te gebruiken moet je zeker geen kennis hebben van codes enzo.

Alles wat ik wil is politie zijn.

Dan moet je gewoon die trainer installeren die ik een paar posts terug gaf. Daarna open je het ingame menu (met F3), selecteer je Model Spawing en zoek je het model van een poltieagent. ;)

en als het voor PS3 is? :)

Link to comment
Delen op andere websites

en als het voor PS3 is? :)

Oh, nou dan heb je een probleem. :7 Je kan natuurlijk een Multiplayer spelletje Cops 'n Crooks spelen, dan speel je eens als politieagent en eens als dief. ^^

Oké en waar kan je dat vinden? Dat Cops 'n Crooks? Op je GSM op GTA IV?

Link to comment
Delen op andere websites

en als het voor PS3 is? :)

Oh, nou dan heb je een probleem. :7 Je kan natuurlijk een Multiplayer spelletje Cops 'n Crooks spelen, dan speel je eens als politieagent en eens als dief. ^^

Oké en waar kan je dat vinden? Dat Cops 'n Crooks? Op je GSM op GTA IV?

Je neemt je GSM in GTA IV, selecteert Multiplayer, dan selecteer je Cops 'n Crooks en start je zo'n spel. Daarna wacht je op meerdere spelers en kan je het spel beginnen.

Alle info over de IV Multiplayer vind je hier, over Cops 'n Crooks hier.

Link to comment
Delen op andere websites

en als het voor PS3 is? :)

Oh, nou dan heb je een probleem. :7 Je kan natuurlijk een Multiplayer spelletje Cops 'n Crooks spelen, dan speel je eens als politieagent en eens als dief. ^^

Oké en waar kan je dat vinden? Dat Cops 'n Crooks? Op je GSM op GTA IV?

Je neemt je GSM in GTA IV, selecteert Multiplayer, dan selecteer je Cops 'n Crooks en start je zo'n spel. Daarna wacht je op meerdere spelers en kan je het spel beginnen.

Alle info over de IV Multiplayer vind je hier, over Cops 'n Crooks hier.

Dat had ik nodig bedankt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...