Jump to content

Alien gevonden in Rusland


Bassieboy35

Geloof jij dat de alien echt is?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Geloof jij dat de alien echt is ?

    • ja
      4
    • nee
      30
    • weet ik niet
      7


Recommended Posts

Dit was in het nieuws kijk maar en vertel wat je er van vind:

Op internet is een geheime video van de Russische overheid opgedoken waarin het lijk van een buitenaards wezen te zien zou zijn.

Volgens Russische media is de alien een maand geleden met een harde smak op de aarde geland. De plek is afgezet en uitgebreid onderzocht.

Maar Gerhard Schwehm van ESA, de European Space Association, neemt het filmpje niet bepaald serieus. "Je hoort een paar keer per jaar dat zoiets gebeurt. Maar het is lachwekkend. Als je het ding goed bekijk lijkt deze alien op het ding dat ze enkele jaren geleden in Amerika hebben gevonden. Je zou bijna denken dat het familie is. Het is verbazingwekkend dat ze er iedere keer hetzelfde uit zien", aldus Schwehm op BNR. "Ik denk dat dit een mooi filmpje is. Maar niemand moet zijn bang zijn dat de aliens nu naar aarde komen."

Bekijk hieronder het filmpje dat is uitgelekt.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bMGatrWkG2c#at=55

durf je niet te kijken scroll dan niet naar beneden en klik het filmpje niet aan

alien-186x186.jpg

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    6

  • flippie13

    4

  • Bassieboy35

    3

  • Guardian1980

    2

Ik had het filmpje al gezien. Ik geloof wel dat er nog meer leven is, ergens in het universum. Maar dat dit een echte alien is geloof ik niet. Net zoals dat dit filmpje "zomaar per ongeluk" op internet verschenen is. Yeah right :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het filmpje inderdaad gezien, zeer interessant moet ik zeggen. De alien ziet er inderdaad uit zoals door de meeste mensen wordt beschreven, 'The Grays'. Het nieuws stond inderdaad ook op telegraaf, dus het wordt wel serieus opgevat. Ik moet zeggen dat het er echt uitziet, maar of dat ook zo is weet ik niet. Militairen hebben het gebied afgezocht, stond op internet. Wat ik dan niet snap is dat ze zoiets niet hebben gevonden. Het is toch duidelijk genoeg in de sneeuw lijkt mij?

Daarnaast is er nog een verhaal over een stier dat vermist was, en honderden kilometers verder werd teruggevonden zonder ingewanden. Even later bleken er nog 8000 koeien vermist te zijn, welke ook allemaal zonder ingewanden werden teruggevonden. Dit moet ook komen door 'aliens' zeggen sommige mensen. Echter, er is nu een derde Chupacabra aangetroffen op aarde, een beest waarvan de identiteit onbekend is. Letterlijk vertaalt betekent het 'Geitenzuigen'. Het haalt alle ingewanden uit beesten. Erg vreemd, want leg maar eens uit waar zo'n beest weg moet komen. Het heeft een hele lange staart en een veel te grote kop voor zijn lichaam. Het is dus óf de Chupacabra, óf aliens. Over het verhaal van de aliens, het bleek dat de koeien een rood kleurig vel hadden, waarschijnlijk door straling om het leven gekomen. Tsja, wat is het nu. En misschien is de chupacabra wel een alien? Wie weet?

Filmpje:

Overigens heeft de FBI geheime documenten online gezet over UFO's en aliens. Onder andere Roswell. Ze hebben helaas stukken helemaal zwart gemaakt zodat het niet te lezen is, maar toch zegt het iets over buitenaards leven denk ik. Van de dik 12000 rapporten van FBI over UFO's en aliens zijn er 701 incidenten die niet bekend zijn, ze weten dus niet wat het is. 701, waarvan de FBI het niet kan identificeren. Best wel vreemd...

Daarnaast hoorde ik laatst nog iets over een man die wat ontvoerd door aliens. Zo zijn er meerdere mensen die zeggen dat ze ontvoerd zijn door aliens, welke allemaal onder hypnose zijn gebracht en hun verhaal onder hypnose hebben verteld. Zo zei deze man dat er een metaalachtig iets in zijn been was geimplanteerd. Uiteindelijk hebben doktoren dit onderzocht en bleek er inderdaad iets van metaal in zijn been te zitten. Niemand wist wat voor soort metaal het was... Vreemd?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ze met special effects of rotte mummies kunnen is tegenwoordig echt knap. Ook dit filmpje is weer een bewijs dat de Russen ook zeker film kunnen maken.

Het nieuws stond inderdaad ook op telegraaf, dus het wordt wel serieus opgevat.

Ik weet niet of je het woord serieus in dezelfde zin met telegraaf mag zetten want het is een sensatiekrant vol met advertenties, opgeblazen nieuws en roddels. Ze zetten wel vaker van dat soort nieuws erin terwijl je het niet in NRC of de Volkskrant zal terug vinden.

Filmpje:

Duidelijk een hondachtige/Coyote met huidproblemen (zie niet prettige foto's) die door mijten worden veroorzaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst snap ik niet hoe jullie kunnen oordelen over iets dat totaal nog niet is bevestigd. Dit filmpje is maanden achter gehouden door de Russische regering. Ze hebben lange tijd met een grote groep militairen en wetenschappers op de plaats gezocht en onderzocht...

Maargoed, al de rapporten van de FBI zijn dus ook onzin? Ach ja, 't is maar FBI, allemaal onzin dus.. Of niet? :7

Wat ze met special effects of rotte mummies kunnen is tegenwoordig echt knap. Ook dit filmpje is weer een bewijs dat de Russen ook zeker film kunnen maken.

Het nieuws stond inderdaad ook op telegraaf, dus het wordt wel serieus opgevat.

Ik weet niet of je het woord serieus in dezelfde zin met telegraaf mag zetten want het is een sensatiekrant vol met advertenties, opgeblazen nieuws en roddels. Ze zetten wel vaker van dat soort nieuws erin terwijl je het niet in NRC of de Volkskrant zal terug vinden.

Filmpje:

Duidelijk een hondachtige/Coyote met huidproblemen (zie niet prettige foto's) die door mijten worden veroorzaakt.

Dan ben ik benieuwd hoe je die lange staart en die kop die er niet bij past wilt verklaren. Er zijn pas drie Chupacabras gevonden.

Links naar FBI documenten:

Klik, Klik, Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iets van uit het heelal op de aarde valt, dan heeft het toch zo'n ongelooflijke snelheid en brand het gewoon op in onze atmosfeer, of zit ik daar verkeerd?

Tenzij de aliens met hun UFO natuurlijk even op 100 meter van de grond vlogen en hun kindje dumpten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...