Jump to content

Alien gevonden in Rusland

Geloof jij dat de alien echt is?  

41 leden hebben gestemd

1. 1. Geloof jij dat de alien echt is ?

• ja
      4
    • nee
      30
    • weet ik niet
      7

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

6

• flippie13

4

• Bassieboy35

3

• Guardian1980

2

Geplaatst:

Toch wel knap. Het zijn altijd de mensen die van te voren al in aliens geloven die ze zijn of ze ontmoeten. En dat dat ding eruit ziet alsof het zo uit een tekenfilm komt maakt het ook niet geloofwaardiger.

Men zal toch echt met wat beters moeten komen om mij te overtuigen.

Geplaatst: (bewerkt)

Buitenaards wezen, geheim, russische overheid. Komaan jongens.

Dat zegt al genoeg...

Over het verhaal van de aliens, het bleek dat de koeien een rood kleurig vel hadden, waarschijnlijk door straling om het leven gekomen. Tsja, wat is het nu. En misschien is de chupacabra wel een alien? Wie weet?

Ik weet niet precies waar in rusland , maar daar is toch ook een hoop straling van stjernobyl?

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik weet niet precies waar in rusland , maar daar is toch ook een hoop straling van stjernobyl?

In Boerjatië hadden ze daar geen tot weinig last van :7 Tsjernobyl was in Oekraïne, de afstand was zo groot... Die locatie ligt ergens bij Mongolië in de buurt, en Oekraïne was een heel eind verder.
Geplaatst:

Allereerst snap ik niet hoe jullie kunnen oordelen over iets dat totaal nog niet is bevestigd. Dit filmpje is maanden achter gehouden door de Russische regering. Ze hebben lange tijd met een grote groep militairen en wetenschappers op de plaats gezocht en onderzocht...

Maargoed, al de rapporten van de FBI zijn dus ook onzin? Ach ja, 't is maar FBI, allemaal onzin dus.. Of niet? :7

Wat ze met special effects of rotte mummies kunnen is tegenwoordig echt knap. Ook dit filmpje is weer een bewijs dat de Russen ook zeker film kunnen maken.

Het nieuws stond inderdaad ook op telegraaf, dus het wordt wel serieus opgevat.

Ik weet niet of je het woord serieus in dezelfde zin met telegraaf mag zetten want het is een sensatiekrant vol met advertenties, opgeblazen nieuws en roddels. Ze zetten wel vaker van dat soort nieuws erin terwijl je het niet in NRC of de Volkskrant zal terug vinden.

Filmpje:

Duidelijk een hondachtige/Coyote met huidproblemen (zie niet prettige foto's) die door mijten worden veroorzaakt.

Dan ben ik benieuwd hoe je die lange staart en die kop die er niet bij past wilt verklaren. Er zijn pas drie Chupacabras gevonden.

Links naar FBI documenten:

Klik, Klik, Klik.

Tuurlijk, de FBI heeft een internetsite waarop alle geheime documenten staan over aliens :cab:

jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg

Geplaatst:

Als ik een foto maak met een camera van nog geen 100 euro is die altijd scherp en helder. Hoe komt het toch dat we telkens wazige foto's en video's te zien krijgen telkens als er een 'alien' wordt gevonden?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat hij bullshit bedoeld :7

Overigens lijkt het me onlogisch dat het een echte alien is. Waarschijnlijk replica (die overigens zeer slecht is) van ET in de sneeuw gegooid :puh:

EDIT: Plus het feit dat die gasten kalm blijven bij het zien van een 'alien', is toch gewoon abnormaal? :7

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

:7 Dat van die koeien is in Amerika gebeurt.

Dan nog is dit niet relevant aan aliens. Misschien wel een roedel wolven, misschien wel een of andere bacterie die de koe van binnen 'opat' of een tot op heden onbekend diersoort. Als je in de diepwateren gaat kijken zie je ook allerlei rare vissen rondzwemmen die eerst onontdekt waren. Dit maakt ze toch ook niet gelijk aliens?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...