Jump to content

[RDR] US Army Uniform - Scrap 3


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ik heb sinds een paar dagen terug Red Dead Redemption weer eens onder het stof vandaan gehaald. Nu wilde ik vandaag weer eens proberen een outfit te halen, het US Army Uniform. Ik heb alle scraps, op 3 en 6 na, maar 6 is gewoon heel makkelijk. Geen probleem uiteraard. Maar ik snap het hele gedoe van pokeren niet.

Bij de scrap staat het volgende: "Eliminate all other players in a game of Poker in Blackwater". Toen ik die scrap de laatste keer probeerde, wat alweer een halfjaar geleden is ofzo, lukte het me ook al niet. Sterker nog, ik begrijp amper wat er met 'eliminate' wordt bedoeld. Ik weet dat het letterlijk 'elimineren' betekent, wat weer 'uitschakelen' betekent. Maar ik neem aan dat dat niet bedoeld wordt, en anders zou ik dus graag willen weten hoe je dat voor elkaar krijgt.

Hulp zou dus zeer gewenst zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet zo'n potje poker winnen. Dus iedereen eruit spelen, dat verstond ik eronder tenminste en ik heb hem gehaald. Het was er eentje die ik al snel had, dus een tijde geleden alweer. :puh:

Edit: iemand was me voor! :o Naja, bevestiging dan.

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon iedereen hun inzet laten opdoen in een potje poker. Als je vanzelf goed bezig zit te spelen ga je zien dat er mensen zijn die de tafel gaan verlaten, dit moet je met elke persoon doen.

Maar het probleem is dat ik niks van pokeren afweet. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Ik heb weleens in 'het echt' poker gespeeld, maar begreep/begrijp er dan ook niets van. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon iedereen hun inzet laten opdoen in een potje poker. Als je vanzelf goed bezig zit te spelen ga je zien dat er mensen zijn die de tafel gaan verlaten, dit moet je met elke persoon doen.

Maar het probleem is dat ik niks van pokeren afweet. Daarom vroeg ik het eigenlijk. Ik heb weleens in 'het echt' poker gespeeld, maar begreep/begrijp er dan ook niets van. :puh:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Poker#Pokerhanden

Je moet dit zien te halen met de twee kaarten in je hand en de vijf op tafel. Die twee kaarten in je hand zijn van jou, daarom kan je winnen. Als je goede kaarten hebt, dan kan je wat inzetten of je bluft gewoon. Dus geld inzetten zonder iets te hebben, op het eind zijn spelers wat voorzichtiger, maar blijf oppassen!

Kleine uitleg. :puh:

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Die in-game gastjes van Red Dead Redemption zijn zo achterlijk als maar kan. Ik bleef gewoon raisen en uiteindelijk folden ze :bier:

En als in het begin iedereen maar blijft raisen doe je gewoon All In. Dan krijg je; fold, fold, fold en fold :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu net al even bezig, voor de tweede keer. Het is me nu gelukt om iemand weg te spelen, maar ik heb nu te weinig chips over, waardoor ik bang ben dat ik alsnog verlies... Ik heb nog 34 chips over, dus kan iemand me helpen, please? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu net al even bezig, voor de tweede keer. Het is me nu gelukt om iemand weg te spelen, maar ik heb nu te weinig chips over, waardoor ik bang ben dat ik alsnog verlies... Ik heb nog 34 chips over, dus kan iemand me helpen, please? :puh:

Elegant Uniform aantrekken en cheaten met je kaarten.

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe moet het zonder dat uniform? Want ik zit nog steeds in die game, hé. Ik heb hem expres al sinds mijn vorige post op pauze laten staan, voor als ik nog eens een (nuttig) antwoord krijg...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je cheats activeert in Red Dead Redemption ben je niet meer in staat om Trophies te halen en om te (auto)saven, volgens mij. En volgens mij geldt dat voor alle cheats.

Heb er zelf geen ervaring mee, aangezien in geen cheats gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wat ik deed:

Ik sloeg mijn spel een paar keer op tot ze maar met maximum 2 aan tafel zaten dan liet ik mezelf betrappen bij het cheaten, won dan het duel zodat er nog maar 1 persoon overbleef. Dan was het gewoon spelen tot je een keer won. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je dat uniform eigenlijk op de eerlijke weg halen of maakt het je niet uit? Zo niet kan je gewoon een cheat gebruiken die alle uniforms unlockt :puh:

Het maakt me geen bal uit. :puh: Maar het liefst wil ik het uniform in mijn huidige savegame kunnen gebruiken, zonder die kwijt te raken...

Dit is wat ik deed:

Ik sloeg mijn spel een paar keer op tot ze maar met maximum 2 aan tafel zaten dan liet ik mezelf betrappen bij het cheaten, won dan het duel zodat er nog maar 1 persoon overbleef. Dan was het gewoon spelen tot je een keer won. :7

Had ik ook geprobeerd, maar de rest rent dan weg, als ik er eentje hebt dood geschoten in zo'n duel... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...