Jump to content

[IV|WIP]Nanosuit


ikt

Recommended Posts

Ik heb versie 1.0.7.0 en het werkt niet echt naar behoren. Van zodra ik de game start staat er onderaan het scherm SPEED MODE ENABLED en start de timer, maar ik ga echter nog niet snel. Na een paar andere knopjes te hebben ingedrukt gaat de melding flippen en verspringt die per milliseconde ofzo van SPEED MODE ENABLED naar SPEED MODE DISABLED. Als ik dan sprint ga ik razend snel en vlieg de lucht in.

Strengt Mode lijkt niet te werken en armor mode gaat niet goed om te testen. Ik was wel een tijdje onzichtbaar. ^^

Ik wil me trouwens opgeven als tester en wil eventueel wel meehelpen mocht je problemen hebben met de broncode. Ik ken de taal niet denk dat ik misschien wel kan helpen bij wat denkwerk, je weet nooit. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is C++. GTAGarage is sloom, ik upload hier de mod even in een attachment ;) Als alles af is zet ik in de downloaddatabase van GTAForum en GTAGarage. Ik haal de GTAGarage versie offline nu :)

Download in de hoofdpost!

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Cloack Mode werkt en wordt disabled bij één keer te schieten, sprinten gaat goed maar grappig. Power/Strenght Mode lijkt mij niet te werken, of ik gebruik het verkeerd, of het valt te weinig op voor mij. :puh:

Leuke mod trouwens. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Cloack Mode werkt en wordt disabled bij één keer te schieten, sprinten gaat goed maar grappig. Power/Strenght Mode lijkt mij niet te werken, of ik gebruik het verkeerd, of het valt te weinig op voor mij. :puh:

Leuke mod trouwens. ^^

Met Strenght mode kun je muurtjes beklimmen die je normaal niet kunt beklimmen. (Space inhouden voor hogere jump, net zoals in Crysis 2). Auto's kun je wegmeppen, maar soms worden auto's niet goed gedetecteerd. Ik zal de zoekradius wat kleiner maken, volgens mij pakt hij een verkeerde auto. Probeer anders gewoon een auto te meppen die niet te dichtbij andere auto's staat.

Weet iemand trouwens een manier om peds goed te detecteren? Peds die een actie uitvoeren als reactie op de speler werken niet.

Hmmz, ik ga even een manier zoeken om iets te highlighten. Komt niet in de mod, maar is gewoon even hulp :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

T-T-TRIPPLEPOST!!!

Ik heb de geupdatete bestanden in de downloaddatabase gezet. Ook de hoofdpost is geupdate, zodat je weet wat je kunt verwachten. Iemand wil?

Also edit:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er iets mis met je tikbord, die schijnt de "t" in "strength" namelijk steeds te misplaatsen ;)

Verder mooie mod, maar in je filmpje, dat is niet de enige mod die je gebruikt hebt of wel? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Mod is nog niet dood! :D

Updates:

Other suit mode selection system: doubletapping keys like in Crysis. Still working out which keys are best, because some do weird things in GTA IV. (Toggle for Crouch and Sprint conflict, but work awesomely in Hold mode, like in Crysis) Still no MMB menu though, that's hard to make.

HUD updates: Crysis Blue instead of h4x0r green, other font and other placement and an energy bar.

Sounds! I have recorded both female and male suit voices of Crysis. You can choose which or none at all.

Night vision! Wanna see better in the dark? Now you almost can! biggrin.gif

Other minor updates:

- driver gets killed if car is launched

- car on fire when launched

- tweaked mod HUD to disappear when game HUD is off (for screens and such)

- Armor mode also absorbs damage to health

- and some other things

Ik vertaal het morgen wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...