Jump to content

GSP


NeverMyWorld

Recommended Posts

Tweede keer een echt iets gemaakt in photoshop. Dit keer een van mijn helden. GSP oftewel Georges St. Pierre

<gspfinal.jpg

EDIT: Weet iemand waarom mijn plaatjes nooit werken?

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Bwaaa,zoals ik altijd zeg ik heb niet veel ervaring hierin maar ik wil u toch mijn mening geven.

Ik vind het ietswat te gewoon. Alsof je een achtergrond hebt gepakt of gemaakt en dan de foto er gewoon kaboem erop geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bwaaa,zoals ik altijd zeg ik heb niet veel ervaring hierin maar ik wil u toch mijn mening geven.

Ik vind het ietswat te gewoon. Alsof je een achtergrond hebt gepakt of gemaakt en dan de foto er gewoon kaboem erop geplakt.

Ja, je hebt wel gelijk maar ik moet het nog leren hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Je achtergrond is een beetje standaard en past niet echt bij de render. Daarnaast heb je je render ook niet ingeblend, wat ook een minpuntje is. Ik raad je aan gewoon te beginnen met het volgen van wat simpele tutorials, om deze technieken wat beter door te krijgen. Als je alles namelijk zelf moet uitzoeken ben je behoorlijk lang bezig ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet slecht, niet slecht. De achtergrond heb ik niks over te melden, ik zie dat je goed met brushes om kan gaan en je hebt goed kleuren van de render gebruikt. Maar dan de render, nog steeds niet ingeblendt, met inblenden zorg je dat de render in de achtergrond wordt 'opgenomen' zodat het een geheel wordt, ik adviseer je deze tutorial. Ook de tekst vind ik niet helemaal geweldig, ik zou iets meer de kleuren van de achtergrond aannemen en de opacity wat omlaag doen. Verder KUTGW, je wordt vanzelf beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites